3. september 2010

TV-utfordring...

Hanne med den vakre bloggen Hannes dagbok
har gitt oss en utfordring her i blogglandia.

Hun utfordrer oss til å vise frem
TV-kroken vår.

Vel, her er vår...

Det er her vi benker oss når vi setter oss ned for kvelden.


Det vil si - stort sett jeg og kællen da - gutta
har jo fått egen TV-stue oppe.


Bildene ble tatt i går kveld, og kællen
lurte fælt på hvorfor TV'n var AV... ;)


Mor liker nemlig å ha TV'n på selv om ho ikke ser på'n... 
Men litt har jeg jo lært da, her i blogglandia. :) 

Ellers så er det jo
ENDELIG fredag!!!

Melder herlig vær her i dag også,
så ettermiddagen skal tilbringes på terrassen.
Kanskje litt grilling - eller i hverfall middag ute.

Satt ute i går også, og ble
faktisk litt rød i mosen, hi, hi.
Men nå må man jo bare nyte de
 varme dagene som er igjen. 

I morgen blir det en tur på Ikea.
Trenger litt mer stæsj (håper
ikke kællen leser dette).

En tur til skrotnisse Trond håper jeg også på.
Har nemlig lyst på ett lite "blogge-bord" til stua.
Gjerne med dreide bein.

Men nå er det på tide å komme seg på jobb.

GO' HELG!!!

MARIANNE

10 kommentarer:

  1. Så hjemmekoselig du har det..liker det :)

    Den kiste saken foran godstolen var fiiiin, jeg vil å ha noe sånt !

    God helg !

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så koselig at du vil følge bloggen min:) Ser du har det koselig hjemme hos deg....skal bruke mere tid på å lese når jeg får nett hjemme:) Alt er ikke helt iorden enda..men det blir:)
    Legger meg til så jeg kan følge deg!
    Ser innom deg snart igjen..klem fra Katharina

    SvarSlett
  3. ah.. der var det trivelig ja :) Kan tenke meg at du koser de der om kveldene :)

    Ha en fin helg!
    Klem fra solveig

    SvarSlett
  4. Her var det koslig, ja! =)
    Men seriøst; Sitter du ute i Østfold nå om kveldene?? Brrrrr!! :-D

    God helg til deg og dine!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Hei!!!! Så deilig og normalt, he-he. Tv har vi fleste, og må nesten bare innfinne oss med og ha det i stua:DDD Hjemme står tv`en på hele kvelden. Merker at når mannfolka mine kommer i hus, så blir tvèn satt på, uansett om det er formiddag eller etter middag:DDDD så tv er vell bare noe man må ha, selv om vi ikke har hatt tv her på campen i sommer- og det har fungert helt utmerket. Utolig mye bra musikk på radioen om kvelden:DDDD God helg:DDD Klemz

    SvarSlett
  6. Hei, og takk for hyggelig hilsen på bloggen min. :) Så fant jeg deg og den fine bloggen din også!

    Så flott hus du har, og tv-stuen ser ut som et koselig sted å være.

    Ønsker deg en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Å,så koselig!:)
    Ønsker deg en riktig god helg Marianne:)

    Klem

    SvarSlett
  8. Så koselig tv krok dere har...

    ja nå må en nyte siste rest av solen og varmen...

    herlige dager...

    ønsker deg en fin helg..

    klemmer =)

    SvarSlett
  9. Hei og tusen takk for koselig kommentar fra deg, det varmet:-) Så nydelig blogg du har og en lekker stue:-) Håper du får en fin kveld videre..klem Stinemor...

    SvarSlett
  10. hei..nydeli stue,mange lekre detaljer..ønsker deg en fin helg.klem og kos fra åshild

    SvarSlett