4. februar 2011

Flere loppisfunn, en madonna og award...


Tudeluuu!!!

Åååååååååååhhhh - endelig freda'n, og det er
bare så utrolig deilig...

Kjenner at jeg virkelig trenger det nå.
Skal  slappe av å kose meg i helga
sammen med guttæ'ne mine.
Og forhåpentligvis blir'e en liten Harry-tur også.
(Liten=frem og tilbake på en time) ;)
Fryser'n er nemlig nærmest tom!!!

Her er fatet i pressglass som jeg fant
på gjenbruksen i går...


Glasskuppel'n hadde jeg fra tidligere...


Hadde aldri trodd at en madonna skulle
bli å finne i vårt hus, men skal man skal
aldri si aldri...


Madonna'n er ikke no' loppisfunn.
Den er kjøpt hos Josefines Lysthus på Borg Storsenter.



Denne vasen betalte jeg tjue kroner
for på gjenbruksen, og i løpet
av ettermiddagen har den funnet
sin "rette" plass i stua.

Ellers har jeg fått en award med en utfordring
fra herlige Hanne med den fantastiske bloggen
Hannes dagbok (tar bare så utrolig flotte bilder fra
sitt nyd'lige hjem).

Og utfordringen er som følger:

Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og let
frem linje 4. Hva står det der?

..med salt, persille og hakket løk... (ikke no' kokebok altså)...

Hva var det siste du så på TV?

Norge rundt...

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?

TV'n ...

Når var du sist ute, og hva gjorde du da?

Henta mamma'n og pappa'n min på flyplassen på Rygge...
 

Hva har du på deg nå?

Fargerik tunika/kjole fra Indiska og tights...

Hva var den siste filmen du så?

Ser nesten aldri film - en eller annen film i jula...

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

NOPE - MÅ ha mine kjære NÆRE...


Og awarden sender jeg videre til 5 flinke,
koselige og fantastiske bloggere:


Tar dere utfordringa, jenter???
~ ~ ~
I kveld har vi vært barnevakt for ett tantebarn,
og ILLE KOSELIG var'e at lillesøster hadde
tid til å sette seg ned en stund før de dro hjem.

Men nå er'e snart natta'n kjenner jeg.
Har vært en innholdsrik uke.

Vil ønske alle mine følgere og dere som
ellers er innom en FANTASTISK HELG!!!

Alle koselige kommentarer fra dere herlige
jenter gjør ofte øya store og blanke.

SÅ TUSEN, TUSEN TAKK!!!

NATTAKOS
FRA
Marianne




7 kommentarer:

  1. Så mye fint du viser... Liker så godt slike glasskuppler... man kan legge mye under de..

    ønsker deg en fin helg =))
    klemme r

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award. Lekre bilder
    fra hjemmet ditt.:))God helg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  3. Så flotte ting :) Jeg pleide også å si at ingen madonna skulle inn i mitt hus men... rart det her hvor ting vokser seg pene :)

    Grabbis med award :)
    En riktig så god helg ønskes deg også.
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Såå fine ting fu har funnet:) Må jammen ta meg en tur til denne butikken jeg også tror jeg.

    Og madonnaer er jo bare det nydeligste da:)

    Kos deg i helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Masse lekkert her ,jeg hadde heller ikke trudd jeg skulle ha en madonna i huset,men den fant veien hit også men har havnet på rommet til eldste datter:-)

    Takker for awarden , tar den jeg vet du
    Ønsker deg en fortsatt god helg
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Gratulerer med award. Velfortjent !
    Så fint fatet ble med glasskuppelen.
    Du kan virkelig dette med å dekorere !
    Jeg har en "madonna med barnet" og syns den er nydelig !
    Det var din også :)
    Så koselig å være barnevakt , da.
    Ha en fin søndag, Marianne.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  7. Hei.
    Takk for koselig kommentar på bloggen min :-)
    Så fint du har pynta inngangspartiet ditt.
    Eg har heller ikkje tatt vekk vinterpynten endå, syns det er koselig å ha det slik ei stund til. Til ein kan begynne å sette ut dei første vårblomsterane kanskje? :-)
    Oppmuntrande ord og brus er nok sikkert god hjelp det! =)
    Ønsker deg ein god søndag videre...
    *klem Astrid*

    SvarSlett