28. september 2010

Hyllemani - del II...

Klar for flere hyller?

Disse hyllene henger i den innerste gangen vår,
 er kjøpt som "byggesett" og var
opprinnelig i furu før de ble malt
hvite for så tilslutt å bli malt brunsorte.
Furuhylle kjøpt på loppis (kr 30,-) ble malt brunsort
og hengt i trappeoppgangen. Litt annerledes
fasong kanskje, men jeg liker'n.
Opprinnelig bokhylle i furu.
Men etter tips i ett
interiørblad for noen år siden,
ble den malt brunsort og tapesert
med restetapet fra vindfanget.
På badet har vi hengt opp en Lack vegghylle.
Samme type hylle har vi brukt
i vindfanget.To hyller til sko,
og ei med kurver til lagring av luer,
votter, skjerf, hundelenke etc.
Og helt til slutt den siste hylla som ble
hengt opp i vindfanget nå i helga.
Mmmmmmmmmm - ME LIKE!!! :)

Mange hyller, ikke sant???
Og flere blir det.
Glasshylle på hvite smijernsknekter
står nemlig høyt på ønskelista.

Skogsturen i dag resulterte
i en kurv  med traktkantarell.
Må jo passe på når været er
vakkert og skogen er full av
disse herlighetene. Siden jeg ikke
har sopptørker, bruker jeg
stekeovnen. Tar litt tid men
 resultatet blir bra her også.

Etter middagen (rester idag)
har jeg ryddet og gjort litt annet husarbeid.
Så jeg har ingen dårlig samvittighet
for at jeg nå har satt meg ned.

Og jammen har ikke telleren min passert
6000 i løpet av dagen!!!
HEEEEEEEEEEELT UTROLIG!!! :)
Og jammen nærmer jeg meg 50 følgere også!!!
HEEEEEELT FANTASTISK!!! :)
Dette må jo selvfølgelig feires.

DERFOR BLIR DET GIVEAWAY
HOS MEG OM IKKE ALT
FOR LENGE, SÅ FØLG MED!!!

Helt til slutt må jeg igjen få takke
for alle koselige kommentarer som
dere legger igjen. Setter stor pris
på hver og en av dem.

Hmmm - det tror jeg var alt for nå
(ble ett langt blogginlegg dette). ;)

HA EN STRÅLENDE TIRSDAGSKVELD, FOLKENS!!!

MARIANNE

7 kommentarer:

  1. hei!!! flotte hyller og herlige farger:DDD Liker det at det ikke er hvitt:DDDD Ha en flott uke!!! Klemz

    SvarSlett
  2. Hei Marianne
    Så mange fine hyller du viser...takk for fin inspirasjon.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  3. Wao... så mange fine hyller
    kjempefine :)
    ønsker deg en fortsatt fin kveld
    klem anita s

    SvarSlett
  4. Hei pa deg! Er det ikke artig med disse tallene ;-)

    Hyllene dine er kjempefine! Her er det bare murvegger og ganske umulig a henge opp for mye pa veggene. Men hyller gir jo sa god orden!
    ha en fin dag!
    klem mette

    SvarSlett
  5. Ikke minste rart att du har så mange besøkende og fått så mange følgere Marianne!:) Bloggen din er kjempfin og du har alltid så fine innlegg.

    Hyllene dine er kjempefine:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. At du har mange besøkene er ikke rart,så flott og innholdsrik blogg,syns hyllene dine er kjempe fine..så følger deg videre jeg..er ny her inne i denne fantastiske verden.Klem fra Fruen(Heidi)

    SvarSlett
  7. WOW!! For en fin blogg du har! Vi blir helt oppslukt!! Sitter her fulle av glede:) For dette var gøy! Du har en fantastisk stil! Så gjennomført! Nydelig! Herlige bilder:)

    La oss til som følger! Er det ok?:) Vi blir alltid veldig glad for nye følgere hvertfall:)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett