7. april 2011

DET ER VÅÅÅÅÅR...


Du store min, jammen har ikke den første
uka mi i ny jobb gått allerede.
Ja, ska' på jobb i morra også altså, men
dagene går så fort, og det er sååå gøy. :)


Siden jeg nå har begynt å jobbe leng're dager,
sier det jo sitt at alt husarbeide rekker'n ikke på
de få timene som er igjen av dagen, før'n må stupe
 i seng for å være frisk og uthvilt til neste dag.
Men jeg har bestemt at min daglige tur med
Sheeba skal prioriteres fremfor husarbeid,
så da får'n heller ta ett skippertak i helga.


Ikke for det,  litt daglige gjøremål som kledsvask, rydding og litt
støvsuging får jeg tid til, så det ser ikke så altfor ille ut.

Temperaturen stiger sakte men sikkert oppover på
gradestokken om dagen, noe som er ILLE deilig!!!

Små museører stikker opp av jorda i bedet mitt
i solveggen, der jeg planta x antall perleblomstløker i fjor.

DET ER VÅÅÅÅÅÅR!!! :)


Bildene i dagens innlegg er av tulipanene som jeg kjøpte til helga.
Snart på hell, men i dagens sollys må de vel ha vært på sitt aller vakreste.

TUSEN TAKK, KJÆRE VENNER
FOR ALLE LYKKEØNSKNINGER
I ANLEDNING AV MIN NYE JOBB!!!

Jeg trives kjempegodt allerede!!! :)

Hei og velkommen ønsker jeg også
alle nye følgere!!! Håper dere vil
trives her hos meg.

Har akkurat vært ute og trimma bikkja,
så nå ska' jæ hoppe i dusjen.

Skal ikke se bort i fra at det blir
ett innlegg til i løpet av helga,
men hvis ikke:

GOOOOO' HELG!!!

MARIANNE



3 kommentarer:

  1. Jepp, nå er det vår, og alle snøen i hagen er borte....og all bikkjamøkka er fremme!!!!! Vi får feie det inn i buskene, så det blir til jord igjen, he-he. Så tørker det vell opp etterhvert, så det blir grønt og fint der!!! Egentlig ønsker jeg meg stein og planker, og busker langs kantene. Får jobbe litt med saken, for snart begynner jakten på sneglene igjen. Og det er ikke noe morsomt!!!!! husk å pust , da vennen!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Ja, nå er våren her!!!! Oppdager stadig flere små spretter i blomsterbedet - husker ikke alle steder jeg satt løker i høst, så det er ei spennende tid.
    Nydelige bilder du viser!!
    Ha en fin kveld og en god helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Heisann! Jeg har ingen konkret fargekode på malingen jeg brukte på sengen. Jeg kjøpte fargen Lys mint & blandet hvit heftgrunn oppi til jeg fikk den lysfargen jeg ville ha:)

    Ønsker deg en riktig god helg:)

    Klem

    SvarSlett