18. september 2011

Oppussing soverom i gang...

Jepp, derfor ingen bloggifiserte bilder i dag...


Brystningspanel borte, og det er
også mesteparten av den gamle tapeten
på veggen som skal tapetseres på nytt...


Oppussingskaos...

har jeg mer eller mindre levd med i
9 år. Men denne gangen er det annerledes.


Frua og kællen har flytta inn på
lill'prinsens soverom for en periode,
og døra til soverommet som er under
oppussing kan lukkes når vi ikke jobber der.

HERLIG!!!


Kommoden etter farmor har midlertidig
blitt plassert i garderoberommet...


Eller kanskje ikke...
Passet ille fint her også...


Kanskje med ei hylle over... ;)

Vi får se...

Helga er over og ei ny
arbeidsuke snart i gang...

Om jeg er sliten etter all oppussinga?

NEEEEEI!!! Utrolig hvilken energi
det gir meg. :)

ØNSKER DERE ALLE EI
FIN UKE, og takker samtidig så
mye for hyggelige kommentarer.

KOS FRA
MARIANNE




1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se hvordan det blir:DDDD I løpet av uka som kommer, må jeg male litt mer i stua, så jeg blir ferdig på denne siden av påska, eller kanskje det burde være jul, he-he. Lykke til videre!!! klemz grethe

    SvarSlett