4. november 2011

300 innlegg, fotoshoot til NIB-utfordring...


og endelig helg...

Eller 301 da, for jammen var ikke forrige innlegg
nr. 300 i rekken...

Sånt bør man vel feire - ikke sant?
Går i tankeboksen og kommer tilbake til dette senere.

Bare kort innom for å ønske dere en fin fredagskveld.


I løpet av helga håper jeg å få tatt masse
bilder av det nyoppussa soverommet, slik
at jeg også kan være med i NIB utfordring denne
gangen, nemlig soverom.

Så snart det  blir lyst i morra setter jeg i gang. :)

Heldige meg kom hjem til
rydda og støvsug'd hus i dag,
og kan derfor hive meg over
grytene med en gang. ;)

PREKÆS!!!

KOS FRA
MARIANNE

4 kommentarer:

  1. Har i grunnen ikke holdt tellinga på hvor mange innlegg jeg har skrevet, for jeg sletter for å holde meg under 100. Men nå spiller det ingen rolle, for om 8 dager, så blir det kroken på døra- ihvertfall en stund. Enten blir det helt greit, eller så ender jeg opp med skikkelige abstinenser. Håper dere får en hyggelig helg. Her er Mini-barnebarnet på sitt faste pappa-besøk, så det blir liv og tidlig opp. Håper på at han sover seg igjennom natten, for det har nemlig ikke gjort tidligere. Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Wow... 300 er mange, jeg har snart 200 ;)
    Så herlig å komme hjem til rent og pent hus, heldige du :)

    Ønsker deg en god fredags kveld også
    klem klem

    SvarSlett
  3. Ha en fin fredagskveld du også:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Så herlig å komme hjem til rent og ryddet hus, heldige deg ;)
    Grattis med over 300 innlegg, imponerende!
    Gleder meg til å se ditt soveromsbidrag hos NIB.
    Ønsker deg en riktig finfin helg!

    SvarSlett