9. februar 2012

Ommøblert...


Ikke de helt store forandringene...


Men der hvor tv-benken sto før,
står tre-seter'n nå...




Stille fra meg om dagen, men har faktisk ikke så mye
å blogge om, ihvertfall interiørmessig.

Dagene bare flyr avgårde,
både fordi jeg har det utrolig
gøy i min nye jobb, og fordi
jeg prioriterer litt annerledes
om dagen...

Men jeg er innom dere innimellom altså,
selv om jeg de siste ukene ikke har vært
så flink til å legge igjen spor etter meg.

Tenkte jeg skulle få unna litt
husvask i dag, så jeg kan plante
rompa i sofa'n med go'
 samvittighet i morra.

PLUTSELIG ER JEG
TILBAKE!!!

KOS FRA
MARIANNE 



2 kommentarer:

  1. Kjekt når man har det så kjekt på jobben:)
    Fint det er hos deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ble jo kjempe fint! Herlig stue!
    God helg!
    Klemmer

    SvarSlett