20. mars 2012

Hylla på kjøkkenet...

er fylt med ting jeg er gla' i...


Den nostalgiske klokka kjøpte jeg på salg
for mange år siden, men den passer fremdeles
godt inn her hos oss...


Disse to herlighetene fikk vi i bryllupspresang
for over 20 år siden, men vekk var de
etter flyttinga for nærmere 10 år siden...


Men så plutselig, da en gammel skjenk vi har stående i kjeller'n 
skulle sjekkes ut forrige uke, dukket de opp, gett...
Og etter en grundig vask står de nå 
her og gleder ho mor igjen...


Denne gamle mugga er så gammel og sprukken,
at den kun egner seg til pynt...
Mamma mente at mugga kom
mye bedre til sin rett her på hylla mi,
enn hjemme i skapet hennes... :)

Lucky meeeee... 


Herlige brune, gamle krukker i forskjellige størrelser
har jeg fått etter mormor, og her er bare ett lite utvalg....


Og til slutt Norgesglass da, de får
jeg aldri nok av. Utrolige dekorative
med for eksempel nøtter, ris, pasta,
tørka sopp osv...

Beklageligvis er bloggen nedprioritert for ti'a.
Dagene strekker liksom ikke til, selv om lysta
til å blogge er der fremdeles...
Men nå er våren her og dagene blir stadig lysere og lenger,
så en ska' ikke se bort i fra at det blir
litt fler blogginnlegg fra meg fremover...

Flere prosjekter på gang har jeg også,
blant annet en gammel skjenk som
er plukka opp fra kjeller'n og som SÅÅÅ
ABSOLUTT HAR POTENSIALE...
Ja, og så har vi Billyskapet på badet da,
som snart er klart...

JEPP, VI BLOGGES OM IKKE SÅ ALT FOR LENGE!!!

KOS FRA
MARIANNE





2 kommentarer:

  1. Mye fint på hylla di:) Veldig skjønn den gamle muggen!

    Ha en fin tirsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Så herlige ting du har i kjøkkenhyllen din:) Og jepp... norgesglass får man aldri nok av. Bruker mine til bestikk, kaffe, te, oppvaskbørster ol. De er som poteten, kan nesten brukes til alt:)

    Ønsker deg en glad onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett