25. november 2012

En liten furukvist...


og vips så får man skikkelig julestemning... 


Skogen bugner av herlig pynt som 
hører vinter'n og jula til...


og i dag skal jeg plukke inn til 
grankvister til dørkransen...

Bare en uke igjen til jeg virkelig
kan begynne å pynte... :)


Skøytene mine har også
kommet i hus...


Hadde egentlig tenkt til å bruke
de til pynt ute på trappa...


men siden det ikke er tak over, er
jeg redd de blir ødelagt...

Ikke at jeg har brukt dem de siste 10 åra,
men man skal aldri si aldri... ;)


Her er været grått og trist i dag - og det
går rykter om ekstremvær - vind - snø og  glatt...
Kanskje best jeg kommer meg ut da...

ØNSKER DERE ALLE EN FIN SØNDAG!!!

KOS FRA 
MARIANNE

1 kommentar:

  1. Hei og takk for hyggelig hilsen. Maling av kjøkkeninnredningen var en mye større jobb enn jeg trodde. Godt er det,ellers hadde jeg ikke gått i gang. Synes pynten din er nydelig.Litt grønt sammen med det hvite gir en fin julestemning.

    SvarSlett