20. juni 2010

Ship ohoiii...

Ett lite kort innlegg før jeg følger etter min kjære,
som allerede er ute i båten og holder på.
Ja, seint ute i år, noe som skyldes våre forberedelser
til konfirmasjon. Kanskje like greit, for noe
varme har det så langt ikke vært i år. Men nå håper
vi i hvertfall å få satt den på vannet i  løpet av uken.

I går var vi og feiret ett jubileum for ei go'
venninne på deres fantastiske hytte på Rossö.

GRATULERER SÅ MYE, R...!!!

Masse koselige mennesker, nydelig mat - HELT PERFEKT!!!
Gaven fra oss - denne puten, ett perlehjerte og
en fyrstikkeske med englemotiv, noe som jeg
håper og tror falt i smak.

Ellers fikk jeg jo med meg litt av
det fantastiske bryllupet til kronprinsesse Victoria
og prins Daniel. Og vakrere brud tror jeg nesten
ikke jeg har sett. Så vakker, så naturlig, så ekte.

Jaja, ble vist ikke så kort innlegg likevel,
men nå får jeg komme meg ned til båten.
Skal  skjære til å legge nytt teppe,
samt vaske båten innvendig.

FORTSATT GOD HELG!!!

MANNE

2 kommentarer:

  1. Jepp, det var et herlig bryllupp!!!! Koz dere i båten!!! klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Håper du koser deg i båten Marianne, deilig åfå den på vannet nå tenker jeg. Får håpe vi snart får ordentelig sommervarme. Jeg satt og så på brylluppet jeg også, jeg synes de var så fine, snufsa og grina jeg. Jeg er håpløs romantisk, utrolig men mann min satt sammen med meg og så i 10 timer. Så han er da litt romantisk han også. Kos deg og nyt søndagen!

    SvarSlett