22. juni 2010

Utfordring...ehhhhh

Sorry Grethe, litt treig på avtrekker'n.

Grethe med den koselige bloggen Hjertedamas blogg
har gitt meg en utfordring hvor jeg skal skrive 6 positive ting
om meg selv, samt legge til ett bilde som jeg er fornøyd med.

Bilde, ja - det ble vanskelig, gitt. Siden det stort
sett er jeg som holder i fotoapparatet.
Dette bildet er fra i fjor sommer,
og er tatt i Paradisbukta utenfor Langesund.

Ehhh - så ble det enda verre. Er ikke
den som tenker/snakker positivt om meg selv, gitt.

- er i følge guttæne og kællen ILLE flink til å lage mat
- er i god form
- prøver å være en god mor/kone/datter/søster/barnebarn/venninne/venn
- stort sett glad og positiv
- prøver stadig å forbedre meg på ting jeg ikke er så flink til
- er ryddig (i hverfall på "synlige steder")


Ettersom denne utfordringen har gått flere omganger her i
blogglandia, velger jeg å la det være opp til hver enkelt
om de tar utfordringen eller ikke.

LYKKE TIL!!!

MANNE

Psssssssst!!! Plutselig er jeg tilbake...

1 kommentar: