12. august 2010

Mens jeg venter på at middagen skal bli ferdig...

tenkte jeg at jeg skulle dele en oppskrift
på hjemmelagede knekkebrød med dere.

Da vi var på besøk hos svigers nylig,
serverte svigermor nemlig nydelig hjemmelaget
knekkebrød etter denne oppskriften.

Og selvfølgelig måtte jeg prøve.
Kjempeenkelt og ikke minst VELDIG SUNDT!!!
Har allerede spist opp to porsjoner,
så etter middag er planen å lage en ny porsjon.
Smaker godt med for eksempel Philadelpia ost med
grillet paprika eller bare som det er.

Men der var middagen ferdig, gett,
så da får jeg hive meg rundt.

I dag er det lasagne og salat som står på menyen.

Tudeluuuuuuuuuuuuuuu...

MANNE

2 kommentarer:

  1. EHhh, hvor er oppskriften??????? dersom det ikke er mel i den, så skal jeg prøve. Hørtes godt ut!!! Hjertedama/ Grethe

    SvarSlett
  2. For å komme til oppskriften klikk på "denne" (oppskriften)

    SvarSlett