2. august 2010

Ripsens ripsbusker og andre buskevekster...

Da vi kom hjem fra ferie var det på høy tid
å høste inn bær fra rips- og solbærbusk.
Disse plantet jeg i fjor, og det vil nok ta
enda noen år før jeg får nok til å safte og sylte.
Ripsene ble lagt rett i fryser'n og skal tas frem til jul.
Når det gjelder solbærene er det bare jeg som
spiser de som de er, og blandet med vaniljeyoughurt smaker de NYDELIG!!!
Og ikke minst er det VELDIG SUNDT!!!
Første dag på jobb etter ferien og hyggelig
gjensyn med kollegaer gjorde at dagen ble ekstra fin.
Det gjorde også alle de hyggelige kommentarene
fra mine nye og koselige venner her i blogglandia.

MANNE

4 kommentarer:

  1. Hmmmm, kanskje jeg skulle ha kjøpt meg ei solbærbusk!!!!! Høres godt ut med yoghurt til. Grethe

    SvarSlett
  2. Tack för din kommentar på min blogg, jag blir så glad!
    Underbart gott ser det ut!
    Härliga bilder!
    Tapeten kommer ifrån Rusta!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  3. Hei. Så koselig at du slang deg på hos meg!! Da fant jeg deg:) Husbonden plukka inn rips i går. Halvparten gikk i frysen (godt til jul) og resten lagde han ripsgele av:)
    Slenger meg på hos deg jeg:)
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  4. Penicillinkur på meg også. Godt å få det sjekket og godt at det ble sjekket.

    Ønsker deg en nydelig onsdag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett