20. desember 2010

Julepynta gang...


Litt flere bilder fra vårt julepyntede hus.
Denne gangen fra innergangen.

Klikker du på bildene får du se dem i større format.


En kunstig oppsats jeg fikk i gave for flere år siden
pryder "Inspired by Irina" kommoden min.
Lysestaken bakerst kjøpte jeg på loppis for en femmer.


Synes denne dekorasjonen er helt nydelig.


Trapperekkverket er pyntet med
girlander, lys og store sløyfer...




I vinduet henger det tunge mørkbrune gardiner
med sorte og gylne detaljer. Det vakre "treet"
fikk jeg i gave for flere år siden.


"Bokhylla" med tapesert bakvegg...



Dørkransen fra i fjor...


Ei potterose trives godt her hvor
det ikke er så varmt...


Hjemmelagede engler pryder noen kvister
som har blitt sprayet med hvitt.




Loppis-hylla i trappeoppgangen har blitt pyntet...
Messingengelen har jeg fått av min
farmor og betyr mye for meg.







Tags laget etter inspirasjon fra bladet Boligdrøm.



I ei gammel margarinkasse har jeg satt to julestjerner.



Brått så var det manda'n igjen,
og nå går jammen dagene fort til jul.

Selv om jeg mer eller mindre er ferdig nå,
er det alltid noe ekstra man vil gjøre til jul.
Og helga ble brukt til å gjøre nettopp dette,
samt å feire mamma'n min som hadde
bursdag på fredag.


♥♥♥ GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, MAMMA'N MIN!!! ♥♥♥

I går ble juletreet pynta. Meninga var
at det i år kun skulle være røde og blanke kuler.
Men så kom mamma'n min med en pose
med julekuler etter mormor i går, og
da var jeg solgt.

Så da ble det en salig blanding i år også.
Bilder kommer senere.

Nå skal jeg ut å få meg litt luft sammen
med prinsessa. Må bare kle på meg
først, og det tar jo tid - her er det
nemlig veldig kaldt om dagen.

NYT DAGENE FREMOVER MOT JUL!!!

KOS FRA
MARIANNE


10 kommentarer:

  1. Så nydelig du pynter altså,englene var skjønne.
    LEKKERT.
    Klems:)

    SvarSlett
  2. Nydelig du har pyntet... jeg bare stor koser meg her inne i bloggverden om dagen-- få lov å se alle de flotte julehusene..

    ønsker deg fine dager mot jul

    klemmer =))

    SvarSlett
  3. VAKKERT_VAKKERT_VAKKERT_VAKKERT_VAKKERT. Hva mer kan jeg si???? Klemz

    SvarSlett
  4. Så flott pyntet Marianne:)God tur ut med vovven,han lille min koser seg best inne om dagen.Og når matmor har feber så blir det bare små turer ut å gjøre det mest nødvendige.Her er det sofan med dyna som gjelder i dag.Kos deg de siste dagene du også.Klem

    SvarSlett
  5. Sa julekoselig det var hos deg! Pyntingen har begynt her ogsa! Har handlet inn sa mye lys hos Ikea som i teorien burde holde i mange ar fremover, men som jeg vet i praksis er brukt opp pa fa uker ;-)

    kos deg i innspurten!
    klem Mette

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder og vakker julepynt!! Jeg falt pladask for den hjemmelagede engelen, for et herlig uttrykk!! ;0) Ønsker deg og dine en koselig bittelille julaften! Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Å så nydelig julepyntet i gull- og kobbertoner! Herlig!

    Takk for hyggelig kommentar om juletreet vårt. Ble ganske fornøyd selv, tiltross for at det er så lite. Bedre med lite og søtt enn stort og dødt, får jeg vel si etter et "besøk" hos Villa Mine. ;)

    Ønsker deg og dine en flott julefeiring! Klem

    SvarSlett
  8. Hm... Villa Minde selvfølgelig! ;)

    SvarSlett
  9. ønsker deg en riktig god jul..mange klemmer fra åshild

    SvarSlett
  10. Må julen bli fin og
    gi ro i sinnet.
    La alle problemer
    bli små og forsvinne.
    La dagene som
    kommer bli gode og fine.
    God jul til deg og dine.

    SvarSlett