1. januar 2012

GODT NYTT ÅR...



Hei på dere alle!!!

Av ulike årsaker ble årets
tradisjonelle nyttårsfeiring avlyst...

Først og fremst på grunn av unger
som brått skulle både hit og dit...
De har nemlig blitt så store,
at det å være med mamma og pappa
ikke er så kult lenger...

Det gjaldt for oss alle,
og vi voksene valgte derfor å være
tilgjengelig og hjemme i år...

Men kose seg med godt
mat rundt ett pent dekket
bord kan man jo gjøre
selv om man bare er to...






Menyen besto av helstekt kankunfilèt,
fløtegratinerte poteter og deilig hjemmelaget saus...
Dessert orka vi rett og slett ikke... :)

Klart og fint vær gjorde virkelig
utsikten flott kl. 0000, men
på grunn av hysterisk hund,
sto jeg inne og så...

Begge "barna" ble henta,
kl. 0200, og de "gamle"
satt nærmest og halvsov
frem til da... ;)

Men nå må jeg hive
meg rundt...
Venter gjester til
nyttårsbrunsj
ved halv to ti'a...

GODT NYTT ÅR, ALLE SAMMEN!!!

PS!!!
I morgen venter en spennende dag
 med ny jobb og nye kollegaer...

GLEDER MEG!!!

KOS FRA
MARIANNE

3 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg og dine! Litt samme som skjedde her også selv om Tenåringen vår var også på stor nyttårsfest dagen før med 40 stk hvorav 15 overnattet (nei, vi har ikke hus stort nok til slikt :-)). Ja, ny fase med å sitte og vente eller være sjåfør... :-)

    SvarSlett
  2. Mine sønner er så store at de kommer og går på egen hånd. Men jeg endte opp som barnevakt for Mini-barnebarnet, og det var ikke noe morsomt med naboer som skjøt opp raketter rett utenfor vår husvegg. Jeg har ikke sansen for fyrverkeri, og med en hund som har angst for fyrverkeri, så har vi tilbragt de siste nyttårsaftene på campingen. Men Gubben har brøyte og saltevakt, og det ble litt trangt med to voksne, to bikkjer og småttis i ei lita campinghytte uten dos og vann, så vi ble hjemme. Så jeg gikk inn i det nye året med ei skuddredd bikkje, som aldri har vært så rolig før, ei sprell våken småttis på 18 måneder som lurte fælt på hva dette bråket var. Og Gubben kom hjem to minutter i det nye året, for å holde meg med selskap. Vi har i grunnen aldri snakket om det, men han vet nok at jeg ikke liker fyrverkeri. Les: er vettakremt, hi-hi. Godt nytt år og lykke til med ny jobb. klemmings Grethe

    SvarSlett
  3. Et riktig godt nyttår til deg også, gleder meg til å følge deg i 2012. Flott pyntet bord :-)

    Klem Anita

    SvarSlett