12. januar 2012

"Ny sofa" og litt farge i stua...


Jepp, rydding og ordning
etter jula fører både det ene og
det andre med seg...

Brått fikk jeg nyss om at jeg
kunne spare noen hundrelapper
på nytt trekk til Ektorpen...

Penger var spart, for jeg
har lenge ønska meg nytt trekk...
Så tirsdagskvelden kjørte
kællen og frua tur/retur Oslo
og Ikea Furuset på 3 timer...
Og bare kjøreturen tar 2 timer!!!

Kællen var selvfølgelig kjempefornøyd
med at frua strena gjennom resta
av butikken, "uten" å se seg om hverken
til høyre eller venstre... ;)

Og i løpet av få timer i går
kveld, ble stua totalt forandret...


Trekk ble bytta fra nærmest
hvitt til brunsort...


Fikk litt sjokk til å begynne med,
for fargeendringen er jo ganske drastisk...


Men med de hjemmesydde putene mine i lin...


falt alt på plass og jeg er KJEMPEFORNØYD... :)


JEPP, FORANDRING FRYDER!!! :)

Nå er'e middag...

PREKÆS

Marianne

1 kommentar:

  1. Gratulerer med "ny" sofa!!
    Har den samme fargen jeg,veldig fornøyd med den!!
    Fin helg til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett