2. oktober 2012

Go'stemning på en tirsdag...


Da var det på tide med et lite blogginnlegg igjen...

Enn så lenge har jeg ingen oppussingsbilder å vise,
selv om gangen nå er i ferd med å forvandles fra
mørk og trist, brunt og beige, til friskt og rent, grått og hvitt... :)

Derfor blir det noen stemningsbilder fra meg i kveld.


Stemning på kjøkkenet... Og ja, jeg er
fremdeles veldig glad i engler, selv om 
jeg ikke har så mange fremme akkurat nå...


Kjøkkenet er mørkt, gammelt og slitt, og absolutt
ikke min stil, men er nok et oppussingsprosjekt
som ligger laaaaaangt frem i tid. Så da prøver
man å gjøre det beste ut av det så lenge... 


På kjøkkenbordet har jeg også pynta litt...

Så noen fra stua...



Har alltid ønsket meg en slik peis... 
Den lekre lykta fra Ib Laursen fikk jeg 
til 70 %, dvs. 80 kroner tidligere i høst,
og er min absolutte favoritt for tiden... :)


DIY-lampa mi gir fin og lun stemning, syns jeg... ;)


Og tilslutt - egentlig ikke noe stemningbilde,
men en liten titt fra gangen...

Ønsker dere alle en fortsatt fin tirsdagskveld...

KOS FRA
MARIANNE



2 kommentarer:

  1. Heisann.;)
    Så fine stemnings bilder her hos deg. Koselig med fatet med engel og sandkakeformer.
    Ha en fin kveld.
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett
  2. Herlig å ha deg tilbake.. Håper ting faller på plass for deg etter forandringene.. Såå koselig du har fått det.. Herlig stemning :) God kveld til deg :-)

    SvarSlett