6. januar 2013

I fare for å gjenta meg selv...


Hei på dere alle!!!

Ja, her er jenta fremdeles i julemodus,
og har ikke fjerna en eneste juleting... :)

Ble liksom ei merkelig jul i år...
Sent ute med pynting, vanskelig å finne
 rett plass for julepynten som egentlig er
beregnet til et annet sted osv...

Så derfor blir julepynten fremme til 20. dag jul,
og jeg skal nyte til siste dag... :)

I fare for å kjede dere følgere,
og i fare for å gjenta meg selv... 
Viser jeg dere bilder fra mitt
favorittrom i leiligheten...


Et soverom...


som også er en forlengelse av stua mi,
med utgang mot terrassen...


Gutta er fornøyd med soverommet de...

Og som jeg sier, de sover jo bare der...
Så da får de tåle at rommet ikke akkurat
er maskulint... :)


Ellers er jeg i full gang med å lete etter den
perfekte tapeten i stua...

... og jammen kjenner jeg det begynner å klø i 
malearmen igjen etter en lang pause... :)

...OG VIPS SÅ HAR JEG NO' NYTT Å VISE... :)

ØNSKER DERE ALLE
EN FORTSATT FIN SØNDAG!!!

KOS FRA
MARIANNE




2 kommentarer:

  1. Hei og hopp. Jeg sier bare en ting, jeg Marianne (!!!!) Det er jammen godt at vi mennesker ikke er like. Det klør i male- og tapetser-armen min også. Jeg må bare finne den rette tapeten..... i mellomtiden får jeg male, så lenge. Klemmings Grethe

    SvarSlett
  2. Kjempe koselige bilder, MArianne :)
    Virkelig flott :)

    HA en fin dag!
    Klem fra meg!

    SvarSlett