21. januar 2013

Igang med oppussing igjen...


Hei på dere alle!!!

Ja, da er jenta igang med oppussing igjen...

Og jeg har gått på nok et furutakhelvete... ;)
Denne gangen er det bare 4 m2,
så jeg håper å bli ferdig i løpet av  uka...

En kjempefin plan for soverommet er også klekka ut...
Har nemlig en fondvegg som går i svart med noen
krusiduller på... Og er det noe jeg ikke liker
så er det den veggen...

Billigste alternativ er å male for jeg
har maling. Også har jeg kjøpt inn
en fantastisk wallsticker... 

KAN NESTEN IKKE VENTE!!!

Og som om ikke det er nok -
TAPETEN til stua er kjøpt inn...

Er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FIN!!! :)))

Så snart blir det litt å vise igjen...


I mens prøver jeg å gjøre
det så koselig så mulig rundt meg... :)

Ønsker dere alle en fortsatt fin uke!!!

KOS FRA
MARIANNE



2 kommentarer: