17. februar 2010

Kreativt kaos...

Dukket ett øyeblikk ut av min "kreative transe". Og for ett kaos. I hobbyrommet var det ett eneste virvar av stoff, blonder, nåler, tenger, hammer, heklenåler, sjabloner osv. Men så synes jeg også å erindre at jeg hadde problemer med å finne no' på slutten.
Men også store kunstnere og designere omgir seg ofte av ett eneste virvar av ting og tang, så da så. Hi, hi...
Ettermiddagen/kvelden har derfor blitt benyttet til å få orden på kaoset igjen, før jeg fortsetter min kreativitet. For den er på topp for tiden, og man må jo smi mens jernet er varmt...

Mitt siste prosjekt er så og si ferdig og
vil plutselig dukke opp i bloggen.

Nå skal jeg se på sprinten på ski - OG I DAG VIL VI HA GULL!!!

HA EN FORTSATT STRÅLENDE KVELD, FOLKENS!!!

KOS FRA MANNE

4 kommentarer:

  1. WOW! For en nydelig blogg, Manne'n vår:-) Du er til stor inspirasjon for oss rundt deg! I tillegg er du ei skjønn jente - tvers i gjennom:-)

    Du vet jo at store kunstnere og designere ikke kan bruke av sin dyrebare tid til rydding og slikt tøv...helt naturlig at hobbyrommet ditt er rotete, synes nå jeg:-)

    Takk for at du bruker tid på å dele med oss!

    Love u

    Vigdis

    SvarSlett
  2. Tusen takk for den hyggelige kommentaren :) De snille ordene varmet mitt hjerte <3

    Velkommen som blogger forresten :) Du har et veldig koselig hjem, men det var litt vanskelig å se detaljene siden bildene var så små. Jeg kan godt hjelpe deg til å få større bilder hvis du vil ha hjelp :)

    God helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Hei!
    Første gang jeg er inne her på bloggen din, skal si du har produsert innlegg i det siste, ja!
    Masse fine før og etter-bilder fra oppussing.
    Mye jobb som ligger bak de bildene.....

    Legger meg som følger, jeg.
    Ha en fin helg!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  4. Jada, nå fungerer det topp! :) Så deilig å være fyllt med all denne kreativiteten. Nyt den, for den pleier å fordufte ;-)

    SvarSlett