17. juni 2010

Og så lenge...

klarte ho mor å sitte med henda i fanget "uten å gjøre noen ting".

Hi, hi - kreativiteten blomstrer igjen, og i går
klippet jeg til stoff til to nye puter.
Er nok ei frøken som venter svært på disse.

For noen år siden hev jeg meg på perlebølgen og perlet smykker i
alle størrelser og varianter. Stadig gikk jeg til innkjøp av nye perler
som jeg synes var fine og brukte noen av dem. Men plutselig
var det slutt på den trenden. Og jeg satt igjen med "kilo" med perler.
Jeg har liksom ikke fått meg til å kaste dem, og glad er jeg for det.
 For jammen kom de ikke til nytte likevel.
Perler tredd på ståltråd er formet som hjerter.
Nydelig å pynte med...
Myrten med båndene hang på brudebuketten min.
Og selv om det i år er 20 år siden vi giftet oss,
henger den fremdeles fremme.

Hjertet som henger under speilet laget jeg i går,
da jeg fant det vakre ordtaket hos Grethe med Hjertedamas blogg.
Kjærligheten overvinner alt...

MANNE

2 kommentarer:

  1. Du slo meg ned i støvleskaftene, ved og minne meg på at kjærligheten over vinner alt......... jeg trengte den:DDDDD Hjertet er nydelig, når kan man legge inn en bestilling????? Forresten, det speilet var rått:DDD Og så koselig med myrtekranser, bringer lykke, har jeg hørt. klemz Grethe

    SvarSlett
  2. PSSSSST!!! http://hjertedamasblogg.blogspot.com/2010/06/utfordring.html Klemz Grethe

    SvarSlett