16. august 2010

Nye bruktfunn og en liten helgeoppsummering...

På lørdag hadde mor endelig litt tid for seg selv,
og benyttet derfor anledningen til å stikke innom
bruktbutikken og skrotnisse Trond.

Funn bruktbutikken
Denne lysestaken var opprinnelig "rustfarget"
og ikke helt min stil. Med litt hvit spraymaling derimot...

Her fant jeg også en tørkerullholder i tre
(trenger litt oppussing) og to norgesglass
(skal brukes til oppbevaring av matvarer).

Hos skrotnisse Trond fant jeg
Dette 2 kg loddet - gammelt og slitt,
tre tallerkner fra Gustavsberg med vakkert blomstermotiv,
ei lita isbøtte hvor det nå oppbevares bomullsdotter
og denne vakre lille skåla fra Rosenthal som
brukes om lysfat.

Ellers har vi hatt nok en deilig helg på
sjøen (fra lørdag til søndag). Festlig lag
på lørdagskvelden/natta gjorde at
vi var nokså slappe i går. På veien
hjem tøffet vi rolig og innom flere
steder vi ikke tar oss tid til å kjøre
innom ellers. Mange vakre steder
her i Skjebergkilen.

Nå er det klart for dagens trim
med prinsessa, og når jeg kommer hjem
er det en stor haug med
reint tøy som skal brettes.

GO' MANDAGSKVELD!!!

MANNE

1 kommentar:

  1. Så masse herlige saker og ting du har funnet hos skrot-nisse-Trond:DDDDD Jeg har oppdaget i løpet av denne kvelden, at min eldste sønn har giftet seg inn i familien med en som driver brukt og antikkforetning ved den gamle E-6, ved innkjørselen til Halden. Må ta meg en tur og titte:DDDD Ha en flott uke, uansett vær og vind:DDD Hjertedama/ Grethe

    SvarSlett