3. april 2011

En forsinket trekning av giveaway...

Beklager, beklager, beklager
- mer her har'e vært full fart med 50-års jubileum
i helga, og ho mor har laga mat i tre dager til ende.


 Og da ble trekninga i giveawayen rett og slett glemt.

Men den som venter på no' godt,
venter jo som sagt ikke forgjeves.

Ny rekord hos meg med hele 44 "truk'ne" lodd.

Trekninga ble foretatt ved random org
og følgende nummer ble trukket ut.


Og den heldige vinner'n er:

TROMMEVIRVEL!!!

JANE

GRATULERER SÅ MYE!!!

Tusen takk til alle dere andre som deltok på giveawayen.

I dag har jeg rydda ordentlig opp etter helgas festligheter,
samt gått en over to timer lang tur. Været er grått og trist
her for ti'a, med tåke og regn, men det var deilig med tur likevel altså.

I morgen blir det en spennende dag for ho mor.
Da begynner jeg nemlig i ny jobb, og kjenner
at jeg begynner å få sommerfugler i magen nå.

Nå er'e filmtid før senga!!!

PREKÆS!!!

MARIANNE

4 kommentarer:

  1. Lykke til med ny jobb!! De første dagene er alltid ille. Etter hvert går det seg tell!!! Klemz

    SvarSlett
  2. Masse lykke til i ny jobb i morgen. Det går nok kjempe bra skal du se:0)
    Klem

    SvarSlett
  3. Var det jeg som var den heldige??? Lykke til i ny jobb i morra :))

    SvarSlett
  4. Åh nå ble jeg sulten..... *sikle*

    Håper du har hatt en fin førstedag i dag - og at det blir en flott uke!!

    SvarSlett