20. mai 2011

Helt perfekt...

at det nå er helg. Kort arbeidsuke og
fri noen timer tidligere i dag var også perfekt.

Perfekt at jeg har fått unna litt husarbeid,
perfekt at taco'n står klar på bordet,
og perfekt at kællen snart kommer inn døra.

Og det blir forhåpentligvis en PERFEKT HELG!!! ;)

En annen ting som har blitt HELT PERFEKT


er dette skapet fra Perfect Home.



For selv om størrelsen (tok mål før
jeg dro på party) og utforminga
var helt PERFEKT, måtte det
gjøres noe med fargen for at det
skulle passe inn.



Heldigvis kunne skapet
plukkes helt fra hverandre,
så malejobben var ganske enkel.









Inni skapet har jeg satt små loppeskatter.







Og prikken over I'en ble tilslutt en liten englevinge.



Jepp, jeg er FORNØYD!!! :)))

Tusen takk for koselige kommentarer i forrige
innlegg. De varmet!!!
Har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre.

Nå er'e tid for tur med prinsessa før jeg
inntar horisontalen i sofa'n.

GO' HELG TIL DERE ALLE!!!

KOS FRA
MARIANNE



5 kommentarer:

  1. Hei :)
    Skapet ble utrolig flott i hvitt :) :)
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei Marianne :)
    Skapet ble nydelig som hvitt, virkelig lekkert!
    Håper du fortsetter å blogge, men det viktigste
    er tid til familien og jobb - blogg når du får
    tid og lyst. Vi er nå her :)) Ønsker deg en
    strålende kveld og helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Godt med helg :-) skapet ble kjempe fint har selv kjøpt fatet i samme serie som står på kjøkkenbordet.
    kos deg masse med resten av helgen

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Ja, skapet ble helt PERFEKT, det!

    fortsatt god helg!
    klem Mette

    SvarSlett
  5. Skapet ble kjempefint!!!:)

    Klem

    SvarSlett