26. november 2011

Med gjenbruk, mose og tyttebærlyng...


ble årets adventsstake seende slik ut...




Det flotte sinkfatet jeg kjøpte for flere år
siden, har blitt dekka med mose.


Rundt en girlander av tyttebærlyng (holder seg veldig godt)
har jeg snurra ei lysslynge jeg kjøpte i fjor...

Lysslynga går på batteri og er en absolutt
favoritt her i huset (har flere)...


Ikke så mye som skal til...


Hadde håpet jeg kunne vise dere
hvor fint disse lysene
lyser opp (hele lyset lyser)...


men dessverre vises ikke det så godt på bildet...

GO' LØRDAGSKVELD VENNER!!!

MARIANNE



4 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar Marianne:)) Jeg har først nå ikveld ordnet adventstaken,helt enkel en med tall på. Din var jo utrolig fin!:))

    Ha en god lørdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!!
    Og så stilig med lysslynge rundt..hmm, har ei ekstra lysslynge liggende.. Tusen takk for tipset!
    Ha en fin fin kveld og nydelig 1. søndag i advent!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Mange fine adventsstaker rundt i det norske hjem. Min ble mixet sammen i siste liten idag. Sen som alltid.
    Nyt helgen
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Hei
    Kjempefin adventstake du har.
    jeg synes det er så fint og bruke ting fra naturen.
    Lys slyngen så kjempefin ut.
    Ha en fin adventshelg
    Klem

    SvarSlett