13. desember 2011

Ny bloggeplass...


For å få plass til juletreet
har vi vært nødt til å ta ut
bordet jeg vanligvis sitter
og blogger ved...

Den nye bloggeplassen er
selvfølgelig også pynta til jul...


Så var'e dette lyset igjen da...




Tar ofte vare på pynt fra "gamle" dekorasjoner...
Og jammen kom ikke dette til nytte nå...



Ett lite engleorkester...

Her er'e full storm og regn både
 loddrett og vannrett i kveld,
og da er'e ekstra koselig å være inne.
En rusletur med prinsessa blir'e
nok, men desto deiligere å komme
inn igjen etterpå...

Nå er'e JULEPØLSEWRAP til middag...

PREKÆS

9 kommentarer:

  1. fine bilder:DDD Og vakre krystall-glass. Finn? Gubben arvet 12 stk av en gammel tante for noen år siden.. Alltid like koselige:DDDD Nå har jeg fylt vann i badekaret, så nå skal jeg legge meg i bløtt. Klem Grethe

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig,julepyntet bloggeplass du har fått deg!!
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Flott pyntet bloggplass, ja man må som regel flytte litt på noen møbler når treet skal inn i stua.
    Like dårlig vær her også,men mest snø

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Det er viktig at det er pyntet der man tilbringer tid har jeg lært :) Var veldig koselig :)

    Ønsker deg en fortsatt god kveld
    klem klem

    SvarSlett
  5. Så flott bloggplass du har.
    Kjempefint med englekoret i glassklokken. Du har pyntet så fint til jul.
    Jeg kommer liksom ikke helt i gang med pyntingen. Har pyntet ferdig kjøkkenet, litt på stua og ute.

    Her var det ti minus i dag tidlig, på ettermiddagen ble det væromslag. Så nå er det 6varmegrader.
    Klem

    SvarSlett
  6. Flott bloggeplass,lekkert hos deg. :))
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig med hilsen fra deg! Oj, så koselig bloggplassen din er, her var det mange fine detaljer! Selv sitter jeg med pc'en ved kjøkkenbordet på en gammel stol som er litt for lav i forhold til bordet..kjenner jeg får litt høye skuldre, men det blir bedre når jeg får tak i noen sitteputer til stolene. Her har det regnet i hele dag og det er rene skøytebanen utenfor. Heldigvis er det meldt kaldere vær om ikke så lenge. Kos deg videre denne uken, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Veldig kost! Har sann sansen for slike klokker!

    SvarSlett