23. januar 2012

Blonder, pels og bling...



En "feilkjøpt" vest gjør seg som sittepute
på den brunsorte stolen...


Blonder og selskapsveske med paljetter
blir en fin brytning...


Den gamle "kvasten" har fått
komme opp fra kjeller'n igjen,
for å få inn litt naturdetaljer...


Over stolen har jeg ett bilde som jeg
har tatt med hjemmefra...

Og jeg bare elsker det bilde...

Hvordan det ser ut - ja
det kommer i ett senere innlegg...

OMG som dagene går for ti'a...
Synes bare dagene består og mandager
og fredager, jeg. Har hatt en fin helg,
selv om formen har vært litt varierende.
Har liksom gått og brygga på no',
uten at det helt har brutt ut...
Men heldigvis er formen bra igjen,
for i morra ska' ho mor
på storby tur...

Jeg ska' nemlig til Oslo på kurs,
og ta toget og greier...
Lite vant som jeg er med
detta, må jeg innrømme at
det kil'ær litt i magen.
Men jeg er godt forberedt ;),
så det ska' nok gå bra.

Men nå sitter prinsessa foran
meg her, med både lenke og
lua mi i munn, så
da er'e ingen bønn...

UT PÅ TUR, ALDRI SUR...

PREKÆS FOLKENS!!!

KOS FRA
MARIANNE






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar