25. mars 2012

Flere bilder fra trappa...


HELT FANTASTISK VÅRVÆR
har prega Østfold denne helga...

Og da blir selvfølgelig mesteparten av ti'a benytta ute...

Inngangpartiet har blitt rydda etter vinter'n og litt
vår/påskeblomster får pynte opp...


Melkespannet har blitt fylt med påskeliljer og
litt frisk grønn mose...

'

Balja har blitt fyllt med narsisser og masse frisk mose...



Dette herlige påskeegget i zink fra Kremmerhuset,
står nok av litt ruskevær dersom det måtte komme...






Treet som var en del av julepynten og
som jeg "planta" i ei potte med jord,
kommer jammen med skudd...


Og da hadde jeg selvfølgelig ikke hjerte
til å kaste det... Kanskje vi får ett fint lite
tre på terrassen i sommer...

Helga har som sagt vært helt
herlig og blitt nydt til det fulle...

Nå ska' jeg få unna litt husarbeid (brette klær)
foran tv'n, før jeg tar kvelden.

HA EN FLOTT UKE, FOLKENS!!!

KOS FRA
MARIANNE

3 kommentarer:

  1. Så mye du har fått unnagjort. Herlige å ha slike gode dager:0). Har selv hatt nydelig vær her i Bergen.
    Nyt kvelden.
    Koselig ble det hos deg:0)
    Klem

    SvarSlett
  2. Det ser så utrolig koselig ut ... der skulle jeg trivdes med kaffekoppen og sola:) Masse flott kreativ pynting, og kvernen med blomster i er jo kjempesmart:))

    Ønsker deg en flott ny uke med masse sol og glede:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Vakker vår natur, og en blogg. Ha en fin varm dag.
    Jana

    SvarSlett