27. oktober 2012

Oppussing av leiligheten...


blir nok et langtidsprosjekt...

Og i mellomtiden må man jo gjøre
det så koselig man kan...


Sjenken i eik er et finn kjøp fra noen år tilbake...


Liker så godt eik - og i et senere innlegg skal
dere få se spisestua jeg kjøpte - også på finn -
for en stund tilbake...


De gamle bildene som står
på sjenken er familiebilder... 


Elsker fremdeles engler - og disse to
betyr ekstra mye for meg...


Blomster er jeg også gla' i, men siden
jeg nå må være litt mer økonomisk -
har jeg kjøpt en kunstig Hortensia... 


Fin den også - ikke sant!?! :)


Har lenge ønska meg en STOOOR klokke,
og heldig for meg var denne på tilbud tidligere i høst... :)))


Og her ser dere et glimt av spisestua... ;)

Herlig vær ble blant annet
en to-timers tur med prinsessa her i dag.

Soverommet begynner å ta form -
men Hemnes dagsenga som skulle være hvit,
ble VEEEELDIG gul mot alt det hvite og freshe...
Så da var'e frem med malekosten igjen... :)))

Men nå ska' ho mor komme seg ut av maleklær'ne,
og pynte seg litt - det er jo tross alt lørdagskveld...

Kronprinsen er på vei hjem og vi skal kose oss
med god mat og litt snop etter hvert... 

FORTSATT GOD HELG, VENNER!!!

KOS FRA
MARIANNE










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar