28. februar 2010

Den store selvpleiedagen...

Lørdag ble den store selvpleiedagen for meg. Alle gutta forsvant tidlig, og da huset var unnagjort, gikk jeg meg en lang tur i snøværet. Ekstra deilig var det og komme hjem og kunne sette seg ned med god samvittighet.  Og snakk om at jeg koste meg. Pepsi Max i glasset, strikketøy i fanget og hele to komedie/kjærlighetsfilmer rakk jeg å få til før horden kom hjem og var sultne. :)

Filmer for mor... :)
Lånt fra Online TV

Kveldens måltid ble TACO.
BOMBE!!!
Tror ikke vi noen gang blir lei...

Etterpå stilte "kællen" som sjåfør for frua, svigermor og svigerfar og fikk oss trygt frem til kveldens konsert.

Og med NYDELIG sang fra min kjære lillesøster Vigdis og hvitt i glasset var dagen komplett.

Snakk om en FIIIIN dag.

1 kommentar:

  1. Aåå! Så deilig det hørtes ut med egenpleiekveld.Det er lengesiden sist jeg hadde det. Ønsker deg en fin uke:))
    Klem Kari

    SvarSlett