22. februar 2010

Fullt på harddisken...

Ja ikke PC'n altså, men oppe i hue. Er så full opp'i der av kreative ideèr om dagen, at det nesten ikke er plass til no' annet. Kællen er nærmere frustrert - for frua er til tider svært så "fraværende" og svarer i hytt og vær. Og ofte starter frua en setning med: Hva hvis vi... Hi, hi... Skulle bare ønske at døgnet hadde flere timer, at alt husarbeid forsvant som ved ett trylleslag, at jeg hadde mer fritid til å være kreativ og ikke minst en fullere lommebok. Men, men - gleder meg jo veldig over det som blir gjort da.

For tiden holder jeg på med flere prosjekter som blir fornyet med litt maling og tekst. Resultatene vil bli lagt ut på bloggen etterhvert.

Nei, nå får jeg jobbe videre - for jeg trenger jo penger til alle mine prosjekter.

HA EN STRÅLENDE DAG, FOLKENS!!!

VI "PREKÆS"

KOS FRA MANNE

1 kommentar:

  1. Koser meg med å følge bloggen din, Manne:-)

    Imponerende hva du får til av andres avlagte gjenstander...og så får du i tillegg et hus fyllt med gamle gode minner i ny drakt! Vakkert....

    Suss på nesa!

    SvarSlett