8. mars 2010

Her spiser vi...

Ser at mange interiørbloggere har blitt utfordret av NIB (Norske Interiørblogger) til å vise sin spiseplass.
Jeg er ikke medlem i NIB, men velger likevel å vise frem vår spiseplass. Håper ingen blir sure for det.


Dette er spisestua vår, og her spiser vi stort sett alle måltider. Den ble kjøpt inn for syv år siden og er i oljet eik.  Jeg brukte flere måneder på å finne den rette. Og jeg angrer ikke på valget, for jeg er fremdeles like fornøyd med den.

Samtidig kjøpte jeg dette avlastningsbordet. I åpningen mellom kjøkkenet og stua har vi satt to "skjenker" i mot hverandre, rygg mot rygg.

De siste månedene har jeg komplettert spisestuemøblementet med denne flotte sjenken (finn-kupp). Faktisk er det to av dem i stua.

  

 

Litt detaljbilder...

Dette var vår tidligere spiseplass, men ettersom gutta har vokst til har det blitt litt trangt, og nå brukes den stort sett bare av oss voksene.

1 kommentar:

  1. Så kosleig spiseplass dere har...
    Leste historien om turen din under her.. UFF VI SOM KJØRER MÅ VÆRE FORSIKTIG NÅR DETE R VÅTT I VEIBANEN.. har opplevd akkurat det samme som deg... ikke kjekt i det hele tatt..

    ha en fin dag..
    klem Kerstin

    SvarSlett