8. mai 2010

Endelig litt varme igjen...

I dag har vi endelig hatt litt ordentlig vårvarme, og disse
skjønnhetene møtte meg da jeg gikk for å hente posten i dag tidlig.

I går hadde vi en fantastisk feiring av pappa'n min.
Masse god mat og hyggelig selskap.
Spekemat, fiskemat, kyllingvinger, karbonader...
Og jeg ble SÅÅÅÅÅ METT!!!

I dag har kællen kommet skikkelig i gang med båtpussen,
og jeg har fått gjort masse forefallende husarbeid.
Etter at jeg var ferdig med det som måtte gjøres,
gikk jeg ut til sjøen,og prinsessa fikk bade. Etterpå gikk
jeg innom båthavna, og fikk skyss med kællen hjem.

Har kost oss med rester av spekemat,
og har nå inntatt horisontalen i sofa'n.

Men det varer nok ikke lenge for min del,
 for vi skal i konfirmasjon i morgen, og
jeg må stryke bunadsskjorta.

Ha en fortsatt GOD HELG!!!

MANNE

1 kommentar:

  1. Ååhh, dette så godt ut! En forsinket gratulasjonhilsen til pappa'n din, koselig det du skrev om han. Har du fått ny header..eller er det jeg som ser feil, den var ihvertfall veldig fin!! Ha en koselig søndagskveld. Klem fra Jorunn

    SvarSlett