14. desember 2010

Julepynta soverom...


Her i huset pyntes det i "hver en krok".

Dagens bilderas er fra soverommet.

Ingen røde detaljer her, men julestemning ble det likevel.

Fant ett gammelt hefte med korstingbroderier
etter mormor. Julemotiv ble brodert og
påsydd hjerter i lin.


Ett av dem pryder en av garderobeskapdørene.


Sengegavelen er pyntet med kunstig girlander.


Hjerte med engemotiv...


og hjemmelagede perle-englevinger.


Nok ett hjerte - denne gangen med -
AKKURAT - HJERTEMOTIV.


Kommoden er pyntet med litt
som er flyttet fra andre steder i huset
og herlige store kongler.



Englemotiv laget etter inspirasjon fra bladet Boligdrøm.


På senga ligger ett deilig chincillapledd
for ekstra kalde netter.


"Begin each day with a grateful heart"...
Synes denne puta passer bra her på soverommet.


Dette herlige hjertet fikk jeg av
min kjære svigerinne i fjor.


I vinduskarmen er ei potterose pyntet med litt granbar.

Nok en kakeboks er fylt i dag. Denne gangen med
"Lilly's gaffelkaker". Pepperkaker ble stekt i går,
så nå skal store hjerter henges opp i kjøkkenvinduene.

HA EN FIN TIRSDAGSKVELD!!!

KOS FRA
MARIANNE

8 kommentarer:

  1. Heisan!!! Hyggelig med jul på soverommet:DDD Jeg har hverken kommet ditt ennå i rydding og vasking, og heller ikke baking:DDDD Men jeg antar at det begynner å nærme seg det nå:DDD Klemz

    SvarSlett
  2. God kveld Marianne..

    her var det hjerter i lange baner... flotte hjerter... jeg har også pynta med mange hjerter i år... og her går det i rødt..

    i kveld ble juletreet pynta i rødt og sølv..

    nyt kvelden.:

    klemmer =))

    SvarSlett
  3. Koselig pyntet soverom:).
    Hjertene var kjempe flotte.
    Ha en super kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig soverom med masse
    flott. Søte broderier.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Å,så koselig du har gjort det på soverommet:))
    Flotte bilder som alltid fra deg Marianne!

    Klem

    SvarSlett
  6. HAHAHAAAhhhhehoost! AKKURAT sånn var mormors julepynt! Glorete og stappa full med alt mulig rart... hihihi... så fluesoppen var en sånn liten, liten ting som gjorde at jeg kunne minnes henne alikevel. :-D

    Du har pyntet soverommet helt nyyydelige, vennen. Lekkert!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  7. Hei Marianne:)
    SÅ fiiiint det ble på soverommet:) Koooselige bilder, som alltid! Ha en herlig helg!:)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  8. Så flott og herlig!! ,))


    Litt juleskribleri til deg fra meg ;)

    Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
    Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
    Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
    - alt det skjønne julen har å gi!!
    Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
    ♥GOD JUL♥

    SvarSlett