8. desember 2010

Stua vår i kveld og litt reklame...


GOD KVELD, GOD KVELD!!!
Er'e no'n snille... ;)

Hi, hi - nå tar julestemninga helt av her.
Og ettersom huset blir julepyntet får
ho mor mer og mer julestemning,
så ikke godt å vite hvordan dette vil ende.

Litt bilder fra stua vår i kveld.


Nye lyse lingardiner har kommet opp i vinduene.
Og i vinduskarmen står adventsstaker, engler og amarylis
(har to vinduer ved siden av hverandre).

Her ser dere resultatet av putene jeg fortalte om i går.

Putene jeg kjøpte på Kid trengte en
liten "Marianne" toutch for å passe inn. :)


Sånn så de ut...



Og sånn ser de ut nå...

Skjønner ikke hva det er med meg og hjerter,
BUT I LIKE IT!!!

Sakte men sikkert blir hele huset
pyntet til jul, og i morgen håper jeg
å få tatt masse bilder før det blir mørkt.

OG NÅR JEG FØRST ER INNE PÅ MORGENDAGEN (TORSDAG):

Lillesøster Vigdis med sin kritikerroste
forestilling "A tribute to Eva Cassidy"
kommer til Cafè con Bar i Oslo i morgen.

Der kan du blant annet høre


Konserten begynner kl. 2100
og billetter kr 100,- kan kjøpes ved inngangen.

Så trenger du ett lite avbrekk fra den
hektiske hverdagen nå rett før jul,
og ønsker å lytte til vakker sang og musikk,
kan denne konsertforestillingen trygt ANBEFALES!!!
Les anmeldelser fra tidligere konserter her.

JEG KOMMER!!!
KOMMER DU???

Nå står mer julepynting på programmet.

HA EN FIN ONSDAGSKVELD, VENNER!!!

KOS FRA
MARIANNE

PS!!! HUSK OG VÆRE UTE I GOD TID
HVIS DU SKAL PÅ KONSERTEN -
DET KAN FORT BLI FULLT.

8 kommentarer:

  1. Hei! Tusen tusen takk for koselige kommentarer Marianne!!:):)
    Så fine putetene ble med hjerter på,det gjorde seg virkelig!
    Kjempekoselig i vinduskarmen din,gleder meg til å se flere bilder:)

    Ha en fin kveld:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Marianne, koselig pyntet i vinduet ditt, lekker pynting på putene. Hjerter varer evig vet du. Den konserten skulle jeg gjerne vært på, men det blir litt lang vei, elsker Eva Cassidy, har platene og de blir flittig spilt.
    Kos deg på konserten, misunner deg, klem fra Mona.

    SvarSlett
  3. Så flotte putene ble:0). Flink o kreativ du. Hjerter er jo bare herlige.
    Skikkelig jul hjemme hos deg nå. Fått pyntet litt mer i stuen i kveld jeg også:). Er jo så kos.
    Ha en flott kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Litt av en julestemning det er hos deg:DDDD Her står huset på hodet, og jeg får tatt en bitte liten centimeter om gang. Håper og bli ferdig til uka, så jeg kan begynne med vasking og baking:DDDD Det er så mye annet å finne på:DDD Klemz

    SvarSlett
  5. koselig kveldsstemning..og puta bel kjempefin den med hjertene..

    så kreativ og flin k du er 0))

    Klemmer =))

    SvarSlett
  6. Så flotte puter Marianne,flink du er :) Hjerter er kos,det går mye igjen her i huset.Skulle ønske jeg hadde tid til å se Vigdis i morra,men skal synge sjøl så blir vanskelig.Kos deg på konsert :) Klem

    SvarSlett
  7. Flotte bilder og koslige Marianne-puter! :o) Og jeg kunne ønske jeg hadde tid til en flott konsert før jul, spesielt med søstra di! :o)

    Kommer tilbake med dato-tid-og møt opp-beskjed om ikke så lenge! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  8. Skulle gjerne vaert pa konserten, men min raske Norges-tur er belagt fra forste minutt!

    kos deg i adventstiden - det ser saaa kos ut hos dere!
    klem mette

    SvarSlett