5. oktober 2011

En liten sniktitt + ett oppussingstips...


Hei på dere!!!

Ja, her driver vi fremdeles med oppussing av soverommet...

Det tar sin tid, men nå er tapeten oppe, panelplatene er på plass,
og i løpet av kvelden håper jeg vinduslister også er satt opp.

STORT er ønsket om at vi skal få begynt på gulvet i morgen.
Senga vår har nemlig kommet, og jeg har vel mottatt
no' sånn som en tre/fire meldinger  om at den bør hentes snarest. ;)

Ja, jeg har ringt og informert altså...

Tenkte jeg skulle vise dere noe av det som er gjort...


Tapet og panelplater er på plass...


Garderobeskapene (ja,  jeg måtte inngå ett
kompromis med kællen som nektet å fjerne de),
har blitt bygd inn. Dørene har fått noen strøk
med maling og nye knotter...


Nattbordene har også fått noen strøk
med maling og nye knotter...




Ååååååååååh, kan nesten ikke vente
med å begynne og stæshe altså... :)))

Og så ett lite oppussingstips...

Jeg har ofte irritert meg nå jeg
er ferdig med oppussing over
gule kontaktstøpsler og
lysbrytere. Og kællen nekter
komplett å bytte ut disse...

Etter en real runde i sterkt salmiakkvann,
med påfølgende fjerning av gamle malingrester,
har jeg rett og slett spraylakkert de...


Forskjellen ses kanskje ikke så godt
på bilde, men er VELDIG STOR...


Så nå skal alle kontaktstøpsler og
lysbrytere i huset gåes over...

Men nå har jeg ikke tid til dette lenger,
det må males vinduer...

HA EN FORTSATT FIN KVELD,
så prekæs vi snart...

KOS FRA
MARIANNE

4 kommentarer:

  1. Så flott det blir Marianne :) Godt tips,spraylakk kan brukes til så mangt.God høst kveld:) klem

    SvarSlett
  2. Takk for tipset!!!! Det skal jeg lagre på min harddisk, slik at jeg husker det. Er nemlig utrolig flink til å søle maling over alt, he-he. Klemz grethe

    SvarSlett
  3. Så smart å pusse opp støpsler og brytere samtidig :-) De siste detaljene ved en oppussing er det som er prikken over i-en!

    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Ser kjempe fint ut.
    Gleder meg til å se mer.
    Klem

    SvarSlett