27. oktober 2011

♥♥♥ Engler ♥♥♥

Det er jo ikke til å stikke under en stol
at jeg er umåtelig svak for engler...

Og det har jeg i grunnen vært siden
jeg var lita.

Lånt fra google...

Hvem husker ikke disse...

Etterhvert som årene har gått har jeg
fått en ganske stor samling...


Og i går kom en ny favoritt til samlinga i hus...


Ei go' venninne er konsulent for
Party Lite, og hadde fått kjøpt inn
denne da hun startet. Dessverre er
den ikke lenger til salgs, men heldige
 meg fikk kjøpe den hun hadde.


Nydelig, ikke sant?


Mamma'n min kom med den vakre
orkideèn og flotte potta...




Nå skal jeg se på "Solgt" på NRK.

PREKÆS

KOS FRA
MARIANNE

5 kommentarer:

  1. Så flotte engler! Stilig at man kan ha lys i den. Nydelig det bildet med alle glansene samlet også. :) Nyt kvelden!

    SvarSlett
  2. Jeg elsker lilla orkideer:DDDD Hadde masse engler, og andre religiøse symboler, men sønnenes kamerater lurte veldig på om vi var veldig religiøse, så nå har jeg nok kvittet med de fleste. Har noen få igjen:DDDD Har vel kommet frem til at det ikke har med kvantiteten men med kvaliteten å gjøre, he-he. Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Nydelig :) Heldige deg ja :D Jeg har også en stor svakhet for engler- har mest juleengler, så gleder meg å finne dem frem :)
    Ønsker deg en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Åh,så nydelig,elsker engler jeg
    også. Det er de vakreste skapninger
    som finnes spør du meg. I Jula kommer
    de ekstra frem.
    Riktig god helg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Så nydelige! Heldige deg! Du er så flink til å gjøre det vakkert rundt deg. :)

    Ønsker deg en glad helg i Østfold!

    Klem,
    AW

    SvarSlett