16. desember 2012

3. søndag i advent...

Hei på dere alle!!!

Himmel og hav - nå går dagene og
ukene fort mot jul altså...

Allerede 3. advent - og det blir mer
og mer jul her i leiligheten...


Jada, juletre har jeg også fått kjøpt meg,
kronprinsen var så snill og kjørte meg...
Mye snø gjorde nemlig at jeg kviet meg
veldig for å kjøre i går...

Så kvelden i går gikk med til diverse
ommøblering for å få plass til juletreet...


Skatollet ble flytta fra den ene til den
andre siden av salongen...


Og dette førte igjen til at diverse
pyntegjenstander ble flytta på... ;)))


Sviblene som jeg pynta bordet med forrige
helg, og som du kan se her...


har jeg satt på et lite sølvplettfat...


og pynta med en kongle og en grein...


Flere store kongler og en stor julekule
er også med på å lage skikkelig julestemning...


Sørger for at mosen er fuktig i det lille stetteglasset 
- da slipper jeg og bekymre meg... :)


Her har all snøen som kom i går, blitt skikkelig tung
og bløt og mye av den har allerede forsvunnet...
Det regner nemlig...

Men enda en uke igjen før julaften - og vi
kan jo håpe at det kommer litt ny snø innen den tid... :)

Her tror jeg nesten jeg skal pynte juletreet i dag,
og i kveld skal vi feire mamma'n min som fyller år i morgen...

GRATULERER MED DAGEN, MAMMA'N MIN!!!


ØNSKER DERE ALLE EN 
HERLIG 3. SØNDAG I ADVENT...

KOS FRA
MARIANNE

1 kommentar:

  1. Hej och tack för din kommentar!
    Så glad jag blir, kul att hitta till din fina blogg
    Önskar dej en fin Jul vecka
    kramar Kathrine

    SvarSlett