9. desember 2012

Et pynta bord og en herlig kveld...


I går hadde jeg kjempekoselig besøk
av søstre og en kjempekjempe god venn...

Hadde invitert til skinkesteik middag,
og jeg kosa meg selvfølgelig ekstra med å
pynte og dekke bord...

Tidligere på dagen var jeg en
tur i skogen og plukka med meg litt hjem...

Og igjen ble det gjenbruk og naturmaterialer...


Mose, gran, furu og litt kvist...


Sandkakeformer og store herlige kongler...


Det eneste som ble kjøpt inn til bordet
var svibler som jeg pakka inn i mose...


De små zinkhusa kjøpte jeg på
Rema 1000 for flere år siden...


Her ser dere bordet fra en annen vinkel...


Som snø brukte jeg faktisk et dryss av melis... :)


Ellers dekket jeg bordet med
Valencia-tallerkner fra Heart & Home,
Firence-bestikk, høye allround stetteglass
og enkle grå og hvite servietter...


Det ble en HERLIG KVELD
med mine aller nærmeste...


Håper det ikke blir altfor
lenge til neste gang...

Ellers ser jeg frem i mot
noen travle dager...

I morgen og tirsdag
har nemlig lillesøster Vigdis
sine årlige julekonserter
"Vigdis med venner"...



Og jeg er så heldig å få være 
en del av dette på 7 året...
Ja, jeg er i dugnadsgjengen da,
og ikke på scena... ;)
Men gøy og kjempekoselig
er det likevel...

ØNSKER DERE ALLE
EN KJEMPEFIN 2. SØNDAG
I ADVENT!!!

KOS FRA
MARIANNE







4 kommentarer:

  1. Så nydelig du har pyntet Marianne,
    hørtes ut som en koselig kveld også.
    Husker din søster fra tv,hun var en
    av mine favoritter.
    Ha en kjempefin 2 advensøndag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Nydelig bord! Tydelig at du koser deg med det :-)

    SvarSlett
  3. Det var et nydelig og naturlig bord :-) herlig å ta naturen inn slik, fin mandagskveld :-) Anita

    SvarSlett
  4. Åååå så koselig ♥ nydelig pyntet bord :-)

    SvarSlett