6. november 2012

Fryd for øyet...


men også til nytte...


"Vannkoker'n" min - av merket
"Catrineholm" i en alldeles nydelig blåfarge...


Lekre emaljerte øser og sleiver med mer,
fra Nigella Lawson...


Og til sist men ikke minst - mitt siste
bruktfunn - kjøpt av min gode bloggvenninne
Grethe i Moss...


Denne flotte...


brødboksen fra Ib Laursen...


ME LIIIIIKE!!! :)

Dessverre er bildene prega av
det dårlige lyset vi har for tiden.
Er ikke hjemme før det er mørkt,
og kvaliteten blir deretter.

Her foregår husarbeid i stor stil i kveld...
Leiligheten bærer preg av alt for mange
timer med malepensel og alt for lite
tid til kledsvask, bretting og vasking... 

ØNSKER DERE ALLE EN
FIN TIRSDAGSKVELD!!!

KOS FRA 
MARIANNE

1 kommentar:

  1. Hehe, sånn omtrent utenom de emalje-greiene, så skulle man jo tro du har vært på besøk hos meg. Blå cathrineholm kjele, brun keramikk-krukke hehe. Og brødboksen er jo helt perfekt hos deg. hyggelig at den blir satt pris på, for sånn var det ikke hos meg. Klemmings Grethe uten blogg

    SvarSlett