23. november 2012

SÅ VAR'E FREDA'N IGJEN...


og helga er planlagt til minste detalj... ;)

Og siden helga da blir ganske så travel,


tok jeg likegodt helgevaska i går...


Og som vanlig ble det litt forandring på
ting og tang - og det må jo dokumenteres...


Bildene er fra gangen min - og på grunn av
dårlig lys har jeg valgt å gjøre dette innlegget
i grått/hvitt - som jo gangen er... :)


Bare digg'ær det bildet - må være gråfargene i det... :)


I kveld skal jeg besøke søster og svoger.
Gleder meg masse - for lenge siden jeg
har vært hjemme hos dem nå... :)

I morgen kveld blir det show og
"Disco Divas" på City Scene i
Fredrikstad på meg!!! :)

Og som om ikke det var nok,
har jeg nå fått nyss om hvor
jeg kan finne lerkegreiner...
Kan tro jeg er spent på om jeg
finner noen...

TROR DET BLIR EN KJEMPEFIN HELG, JEG!!!

OG ØNSKER SELVFØLGELIG DET SAMME TIL DERE!!!

KOS FRA
MARIANNE


1 kommentar:

  1. Hei Marianne :)
    For en koselig helg du skal ha da :)
    Nydelig i gangen din.. stemningsfult :)

    HA en fin Lørdag :)
    Klem til deg!

    SvarSlett