11. november 2012

Sanking...


Jula nærmer seg med stormskritt - og
jeg er så smått igang med forberedelsene... :)))

Ikke mye som minner om julestemning her da,
+ 8 grader og regn og vind, men desto
bedre for meg, for da er det enklere å
sanke inn litt gratis julepynt... :)))

Forrige helg fikk jeg plukka masse grønn,
tynn mose og litt reinlav...
Denne helga ble det furugreiner, 
einergreiner og litt mer tyttebærlyng...

Så ivrig var jeg i dag, at da jeg sto på 
bakketopp og titta ned mot skogen
som måtte forseres på vegen hjem,
var den blitt ille mørk, gett...
Enda godt at jeg ikke hadde tatt
ut hodelykta fra lomma på jakka
kvelden før... Hi, hi... :)))


No' annet  jeg plukka med meg
i dag var små "juletrær"...

Passer på å plukke når de står flere
i grupper, og velger det som sannsynligvis
ikke ville klart seg i alle tilfelle... 


Derfor litt vindskeive - og ikke minst
mer sjarmerende... :)))

Bildene i dette innlegget er
forøvrig fra soverommet til gutta.
Bare litt småting igjen nå så skal
dere få se det endelige resultatet...


Ikke så veldig maskulint syns dere kanskje...
Det skyldes rett og slett at dette rommet
også brukes som gjennomgang fra stua
og ut til terrassen min. Gutta har forøvrig
ei tv-stue i underetasjen - et ordentlig gutterom. ;)


Kommoden er mitt siste finnkjøp -
og ILLE FIN... Dype fine skuffer -
og et skap med god hylleplass... :)))

Men nå får jeg lage meg litt mat her -
man blir sulten av tur og frisk luft...

ØNSKER DERE ALLE EN FORTSATT
FIN SØNDAG!!! :)))

KOS FRA
MARIANNE



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar