3. februar 2011

Årets første tur til Gjenbrukssentralen...


var deilig avkobling i dag.

Og jammen ble det ikke litt med hjem også.

Denne søte vasen...


Og se hva jeg fant!!!


Dette fine håndklestativet...
Damene bak disken lurte på hva det var. ;)
Stativet skal selvfølgelig få en liten omgang
med hvitmaling. Tror det blir ILLE FINT!!!

I tillegg fant jeg ett lite stettefat og en liten
vase i pressglass (tror'e heter det).
Bilder kommer senere.

I dag har vi hatt kjøttdeig og makaroniform
til middag, noe som var ILLE godt.
Må prøve å finne på no' a'ent til midda'n 
innimellom, ellers blir'e forferdelig ensformig.

Ellers er'e ILLE spennende for frua
om da'n, og jeg håper at jeg om ikke
 så alt for lenge kan fortelle dere hva
som har vært i gjære den siste ti'a.

Nå ska' jæ hive meg over vaskebøtta.

PREKÆS!!!

KOS FRA
MARIANNE

9 kommentarer:

  1. Stilig det teppe-stativet ditt er:DDD Jeg er spent, jeg, på hva du holder på med om dagen....hmmmm Ny jobb, kanskje??????? Uansett så er det spennende:DDD klemz

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har funnet , da.
    Jeg var på Fretex i dag og der skulle de ha kr 200 for
    ei skål jeg betalte kr 50 for i en annen by.....
    Det stativet var knallfint , altså.
    Tenk å ha pledd hengende på det....
    Blir kjekt å se det når du er ferdig med det :-)
    Klem fra Ingunn :-)

    SvarSlett
  3. Det er så herlig med bruktbutikker og loppiser, det høres rart ut men jeg slapper så godt av når jeg vandrer rundt og glaner :) Jeg kjøpte et helt likt stativ i sommer - så jeg skjønner godt at du ble glad for det :))

    Ønsker deg en fortsatt god kveld og
    snart en god natt.
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Kjempefint håndklestativ,
    blir lekkert hvitmalt.
    Klem.

    SvarSlett
  5. Lekkert!! Heldig du var så kom over den godbiten! ;) Gleder meg til å høre hemmeligheten :)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  6. Så fine ting du har funnet! :-) Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  7. Så flott det stativet var, det kan jo brukes til mye! nydelig vase også.
    Høres ut som du har spennende planer, gleder meg til å høre;)
    Kos deg masse i helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Det stativet blir bare helt knasj med litt maling! Det har vaert litt stille fra min kant i det siste - altfor mye a gjore, men jeg titter innom selv om jeg ikke alltid rekker a legge igjen et spor ;-)
    ha en fin fredag, vennen!
    klem mette

    SvarSlett
  9. Å,nå er jeg spent på å høre Marianne!:))

    Så fint håndklestativ du fant da,blir sikkert kjempefint når du har fått malt det!!:)

    Ha en riktig fin fredagskveld & en riktig GOD HELG:)

    Klem klem

    SvarSlett