20. februar 2011

Ettårsdag forbigått i stillhet...


Så har jeg jammen klart å
glemme ettårsdagen her hos meg. 
Viste jo at dagen nærma seg, men
plutselig var'n ute av hodet mitt æ gett.


Ett fantastisk år med mange nye bekjentskaper,
masse flott inspirasjon, mange koselige tilbakemeldinger,
mange følgere og ikke minst over 13000 besøk!!!

Og her kan du se det første interiørinnlegget mitt.


Siden dagen nå er forbi, har jeg
bestemt meg for å legge feiringa,
selvfølgelig med giveaway,
til passeringa av 15000 besøk.
Så da blir'e spennende å se
hvor fort jeg kommer dit.


Premien kommer jeg
tilbake til, så snart jeg
har funnet ut hva det skal bli.


Ellers ble lørdagskvelden tilbragt i
skauen sammen med masse hyggelige
mennesker. På tross av -15 klarte
jeg faktisk å holde varmen nesten
helt til vi gikk hjem. Og det
er ikke dårlig til å være meg.
Jeg fryser nemlig "bestandig".


Kvelden ble i hverfall kjempekoselig,
og frister veldig til gjentakelse.
Hørte du det Stig (kællen)???
Det hadde du ikke trodd om meg
(frysepinne som jeg er). ;)


I dag er'e knallvær og fremdeles kaldt.

Da er'e ille deilig å kose seg inne i varmen
og med fyr i ovnen.

Men på tross av kulda skal selvfølgelig
ho mor og prinsessa ut på tur.
Og med noen ekstra lag 
med klær blir'e nok bra.


Må også få takke så mye for koselige
lykkeønskninger i forbindelse med at
jeg skal begynne i ny jobb!!!
Tristheten i forhold til det å miste
gode kollegaer ble faktisk litt lettere å bære.

Ha en strålende søndag, folkens!!! :)

KOS FRA
MARIANNE





7 kommentarer:

  1. Heisan
    Jeg feiret heller ikke 1 års dagen min,men tar det nå d 50000 besøkende :-))
    Giweaway hos meg,sleng deg på:-)
    Spennende å se hva du finner som premie. KOs deg ute i kulda her går det i hussyssler i dag.

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder av perleblomstene. Flott sammensatt. Dette likte jeg veldig godt. Vårfriskt! Gratulerer med 1 år som blogger!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med forbigått 1-årsdag! Nydelige bilder du viser her, helt skjønne :)
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Så nydelige perleblomster Marianne! Og gratulerer på etterskudd...man kan jo ikke følge med på alt heller;)

    Håper du nyter søndagen også!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått 1 år`s dag:)
    Så fine bilder du viser Marianne,nydelige blomster!:)

    Ha fortsatt en fin søndag:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Grattis med 1 årsdagen--- nydelige perleblomster... man blir ikke lei av de...

    ønsker deg en fin uke 0))
    klemmer

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med 1 årsdagen;) så moro da..vakker musikk og nydelige bilder!!!
    håper du koser deg under et ullpledd med en god kopp te så du holder varmen i disse kulde dager..jeg er nemlig også en FRYSEPINNE;)
    klemmer Annveig

    SvarSlett