26. februar 2011

En avslappa lørdag...


i hverfall for meg enn så lenge.

Kællen er på jobb men dukker nok
opp om ikke alt for lenge.

Selv starta jeg dagen ved
ni-ti'a og klokka ti rusla
jeg opp i skauen for en runde
med prinsessa. Det
regna spik'rær te å begynne med,
men etterhvert gikk det over
lette snøfnugg og det har snødd si'a.



Hadde beregna ti'a akkurat så
jeg skulle rekke 15 kilometer'n,
men trur'u ikke strømmen gikk
rett før sluttspurten.

Og det skulle vise seg at
den hadde gått stort sett i hele
Østfold og den kom ikke tilbake
før etter nærmere en time.

Så det var den spenninga.

Men reprisa avslørte jo
gull og bronse, så da
skal'en ikke klage.

HEIA NORGE!!!

Flere kjøkkenbilder i dag.
For på en tur på Kid i går
fant jeg disse lekre gryteklutene,


som sto helt i stil til de
grønne brikkene jeg la
på her om dagen.

Og  prisen på kr 30,- pr. stk.
vare ikke no' å si på.


Fine, ikke sant... :)))


Og jammen fant jeg ett tørkehåndkle
i samme stil også.

ME LIKE!!!

Nå kom kællen akkurat inn
døra, og vil at vi skal dra
og se på gulv til hobbyrommet.

Det som han hadde med hjem fra
jobben var nemlig ikke
bra nok for ho mor (altfor mørkt). ;)

Så da får vi skli avsted på
speilglatte veier.

HA EN FLOTT LØRDAGSKVELD!!!

PREKÆS

11 kommentarer:

  1. Godt med avslappende lørdag!:)
    Stilig de gryteklutene og kjøkkenhåndkle ja, fin vår farge:)
    Så utrolig kjipt at strømmen gikk akkurat da!!

    Ha fortsatt en fin lørdag:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Deilig med en avslappende lørdag! Det har jeg også;). Er det ikke typisk at strømmen ryker når det er spennende på tv`n;). Kjempe fine grytekluter og kjøkkenhåndkle.

    Kos deg videre!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Blir spennende å se hva dere ender opp med på gulvet!!!!! Her i Moss ble ikke strømmen borte!!! Og godt er det, for gubben jobber på campen og jeg var hjemme med Mini-Prinsen!!!!!! Ikke hadde vi på tv heller, he-he. Glemmer det i antibiotika-rusen:DDDDD Klemz

    SvarSlett
  4. Ja, den strømmen du. Tristan har trent i stummende mørke i amfi`n i dag, men det var MORRO! :-D

    Fint håndkle og gryteklut du har handlet, jeg kjøpte det samme håndkle i beige og brunt for en stund siden. :-) Kid begynner å få mye fint!

    Ha en fin lørdag, kjære venn!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Hei snuppa!

    Finner alltid noe på Kid jeg også og har allerede sikret meg samme kjøkkenhånklær som deg;)

    Høres ut som du har hatt en innholdsrik lørdag selv om den har vært avslappende da...spennende med gulvet:)

    Nyt resten av helgen!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  6. Hei Marianne.

    Lenge siden sist.
    Så mye fint det er her hos deg !
    Lekkert med den grønnfargen sammen med det hvite.
    Her hos oss er det regn , så da tenker jeg vinteren er over , he he...
    Ha en fin helg videre.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  7. Så lekre innkjøp. Ergelig at strømmen gikk da:(
    Liker så godt kjøkkenet ditt,det er råflott.
    God helg videre.
    Klem.

    SvarSlett
  8. Uff så trasig at strømmen gikk da... akkurat når du skulle se innspurten...

    Deilig med en avslappende lørdag... her er det jobb hele helgen =))

    Nyt søndagen

    klemmer

    SvarSlett
  9. Nydeleg musikk,bilder og vakkert interiør♥

    Her er det godt å kome inn!

    Takk for fine ord frå deg:)

    God søndag♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  10. Nydelig kjøkkenbilder.. så fine kjøkkenhåndklær.. kid er en slager.. masse fint!

    Blir spennende å se hvilket gulv dere kommer frem til!

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  11. Du så irriterendes med strømbrudd midt i spenningen!!!
    Friske flotte tekstiler....vårlige og fine

    Ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett