19. mars 2011

GIVEAWAY...

Ja, har jo meldt at det kommer en
giveaway flere ganger.

HER KOMMER'N!!!

Som en liten forsinket feiring av
bloggens ett-års dag, nærmere 15000
besøk og blogginnlegg nr. 270,
setter jeg nå igang en giveaway,
og har vært hos Fryd og handlet litt.


Har du lyst til å være med i trekninga
av blomsterpotte og te-lysholder?
(blomsten følger ikke med
- henger allerede med hodet) ;)

Ett lodd for kommentar, to lodd for
linking. Har du ikke egen blogg
kan du være med ved å sende meg
navnet ditt og e-mail adressa di.
Ønsker du ikke å legge inn innlegg
send meg en mail på: ma-bra3@online.no

DA ØNSKER JEG ALLE LYKKE TIL!!!

PREKÆS!!!

MARIANNE



33 kommentarer:

  1. 2 lodd, blir gjerne med :-)

    carpe diem

    SvarSlett
  2. Gratulerer!
    Klart jeg blir med.
    3 lodd. Kjempefin
    premie.
    Klem.

    SvarSlett
  3. Gratulerer,jeg er med vet du.1 lodd på meg.Nyt en solrik helg.Klem:)

    SvarSlett
  4. hei!
    Gratulerer til deg!
    Jeg blir gjerne med .
    3 lodd på meg og jeg håper
    selvfølgelig å vinne den flotte premien .

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Jeg blir med , og tar ett lodd :)
    Ha en fin kveld1

    SvarSlett
  6. Feiring! Ja da er vi med vet du :) Gratulerer med 1 års-dagen! 2 lodd til Violetta!

    Så bra å lese om hjerteranken din. Da er det kanskje håp her også...i hengende snøre ;-)

    SvarSlett
  7. Hei..
    Jeg blir med glede med på feiringen. Nydelige gaver.
    1 lodd på meg.

    Nyt helgen.
    Vårklemmer fra meg:)

    SvarSlett
  8. Selvfølgelig er jeg med:0).1 lodd til meg takk.
    Ha en koselig kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  9. Heisan blir gjerne med tar 1 lodd, flotte premier :-)
    ønsker deg en god helg
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Gratulerer med jubileum Manne, jeg blir gjerne med :))

    SvarSlett
  11. Grattis med jubileum og gode tall! :-D Jeg vil gjerne være med å feire og trekker meg to lodd (kommentar + link).

    Håper du har storkost deg på årets fineste lørdag hittils!

    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  12. Gratulerer med jubileum og gårsdagen seier Marianne:) Vil gjerne være med å feire deg og trekker 1 lodd ;-)

    Kos deg i det vakre vår været i helgen:

    Klem fra frisøren din:-)

    SvarSlett
  13. Ja, dette vil jeg gjerne være med på, så flotte premier :) 2 lodd på meg! Klem fra Bekka

    SvarSlett
  14. Jeg blir med på feiringen og trekker 2 lodd :-D
    Blir snart give away hos meg også, så følge med ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  15. Hei!!
    Jeg vil være med. Ett Lodd til meg;o)
    Klem
    Ann Berit

    SvarSlett
  16. Jeg er med, vettu! Ett lodd pa meg.

    klem mette

    SvarSlett
  17. Gratulerer:) Jeg vil selvsagt være med!:)

    Klem

    SvarSlett
  18. Jeg blir med jeg også!!! Er følger, og her kommer kommentaren!!!!! klemz

    SvarSlett
  19. Nydelige premier:) Blir gjerne med på give away:) Tar veldig gjerne 1 lodd:) tusen takk:)

    klemmer fra myrullpiken<3

    SvarSlett
  20. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-mannes-hverdag.html

    Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med på mine 2 giveaways :)

    SvarSlett
  21. Jeg slenger meg med på denne jeg! :)

    klem

    SvarSlett
  22. Heihei!
    Jeg blir gjerne med:)
    Kommentar og link....blir det da 2 eller 3?? Ser det er litt forskjellig oppover her ;) Full pott iallefall :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 1 års dagen. Tar 1 lykkelodd jeg da.

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye!

    Vil gjerne være med, tar 2 lodd; kommentar og link på egen blogg!

    SvarSlett
  25. Gratulerer! Deltar gjerne med 1 lodd:)

    SvarSlett
  26. Hei og gratulerer! Jeg tar gjerne et lite lodd om jeg får.
    Ha en fin helg! :-)

    SvarSlett
  27. Slenger meg gjerne med på denne og tar 2 Lodd.
    Ha ei fin helg.))
    klem Sissel

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne prøve lykken med et lodd. :-)

    SvarSlett
  29. Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/1-april-vinn-blomkruka-ljulykta.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  30. Prøver gjerne lykken til en Sarpedame...
    (kailln e derfra - kanskje kjem vi flyttan om et par år) Har linka giveawayen til bloggen min - 2 lodd på meg.. tvi, tvi..
    Håpe våren e i frammarsj..
    Mari Johanne

    SvarSlett
  31. Prøver lykken .
    Blir gjerne med og trekker et lodd.
    Ha en fin helg. :)

    SvarSlett
  32. Blir gjerne med, 1 lodd,

    Give away hos meg også, om du vil være med.

    Ønsker deg ein fin vår! Klem fra meg.

    SvarSlett
  33. Gratulerer :-)) 1 lodd til meg og jeg gleder meg til å stikke innom bloggen din fremover, jeg har lest litt på den og fått litt tips :-) klem fra Thora.

    SvarSlett