21. mars 2011

Oh Yes!!!

Som jeg viste i går flasser takplater når
de blir utsatt for varme over lang tid.
Takplafonder opp mot taket gjør
det nemlig temlig tett.

Og siden det også denne gangen
var uaktuelt å legge om taket (kællen),
ble det malt. Da ny lampe så skulle
settes opp skjedde det som IKKE
skulle skje. Store malingflak falt ned.

Dette har skjedd tidligere også,
og til tross for sparkling, pussing og
maling blir det IKKE BRA.

Men jammen fantes det en løsning på det.
For jada,  takrosetten var allerede
oppe på lørda'n!!!

Men uansett:

TUSEN TAKK, JENTER
for alle bekymringsmeldinger og forslag!!!


Fant en herlig liten en, og ikke var'n dyr heller.


ME LIIIIKE!!! :)


Hmmmmm, tror kanskje det blir en på
soverommet også, når det blir tid for
oppussing der. Og det uansett om taket
flasser eller ikke. ;)

Ellers har jeg vært så heldig å vinne
en giveaway hos Anita med den
fantastiske bloggen Anitas Interiør Verden.
TUSEN TAKK, Anita!!!
De lekre skålene var allerede i bruk i helga.

Og når jeg først er inne på giveaway.
Har du ikke meldt deg på giveawayen min
kan du melde deg på her.

Nå har jeg to dunker med klær som skal brettes.

PREKÆS!!!

MARIANNE

6 kommentarer:

  1. Så fint det ble!:) Det er så fint med takrosett,kunne gjerne tenkt meg det selv:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig rosett!!! Jeg får ha det i tankene, i og med at vi har opp til ganske mange takplafoner huset!!!!! Hvor får man tak i de????? Klemz

    SvarSlett
  3. Nå er det nesten så jeg på en måte ønsker meg et malingsflassende tak.....
    Det ble knallfint rett og slett.
    Jeg vil også ha.....

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Oj oj, så stilig takrosett. Har lik lampe selv. Kjempe fint med takrosetten. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den ? Flott blogg også forreste. Deg vil jeg følge. Klem merete

    SvarSlett
  5. Næææh, så fint det ble! :-D Hvor fikk du tak i den? Lekkert!! :-D

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  6. Dette ble jo kjempefint.Har opplevd det samme i taket i gangen.

    SvarSlett