27. mars 2011

Litt mer fra garderoben...

Tudeluuuuuuuu, folkens!!!

Og plutselig så har det gått fem dager
siden forrige innlegg.

Årsak???

Vi er i innspurten for å få ferdig garderoben.

Og jeg maler og maler og maler...


Og i dag har vi tapetsert ferdig skyvedørene.
Eller det vil si, kællen har tapetsert og jeg
har vært håndtlanger.


Synes tapeten på skyvedørene virkelig ble
prikken over I'en i rommet.


I speilet kan dere se nok ett skatoll som får seg en
real omgang med malerkosten. Litt detaljer gjenstår
her, og bilder av ferdig resultat kommer senere.


Slik så det imidlertid ut før makeover'n starta.

Nå går jeg inn i en virkelig travel uke,
og regner med at det blir liten tid til både innlegg
og besøk hos dere.

Kællen fyller 50 år en av dagene og skal feires på lørda'n.
Jeg skal forberede og lage tapas selv, og dette kommer
nok til å ta litt tid.

Samtidig går jeg inn i mine fire siste dager på jobben,
og her er det mye å ta tak i siden firmaet er kjøpt
opp, og masse ting skal ordnes.
Det vil si - kan jo hende jeg blir litt sliten. ;)

Så hvis dere synes det blir lenge mellom
hver gang dere får en kommentar fra meg,
får dere ha meg unnskyldt inntil videre.

Jeg LOVER å komme sterkere tilbake!!!

Må igjen få takke for alle koselige kommentarer,
og ønsker nye følgere hjertelig velkommen!!!

Nå er'e kvelden her. Skal opp klokka seks i morra.

NATTI, NATT, FOLKENS!!!

KOS FRA MARIANNE



11 kommentarer:

  1. Hallo Manne!!! nå er det vell sånn omtrent vår, så du må nok snart gjøre om på headeren din:DDDDDD Tuddelilu, den snør, den snør!!! Og her lauvas det i li, og våren er rett rundt hjørnet!!!! Høras når du er klar!!!!! Klemz

    SvarSlett
  2. Nydelig tapet!!!!!!! Den fikk jeg også lyst på..
    Skatollet ble kjempefint! Moro med noe nytt:))
    Ønsker deg en fin uke!!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Heisan
    Så flott tapet,gleder meg til å se helheten blir nok veldig bra.
    Lykke til med jobb og tapas og 50 års lag ,ta det med ro bloggen går ingen vei :-))
    Ønsker deg en fin uke

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. WOW så fint det blir!! Tapeten er helt nydelig! Lykke til med uken som kommer, husk å puste litt innimellom ;0) Og gratulerer til kællen og god feiring! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hei og hopp!!!! Headeren din ble nydelig og vårlig!!!!! Vinteren har vært lang i år, så jeg tenkte som så at det var greit å få avsluttet den, he-he. Vedr. sofaen min. Jeg er veldig glad i den litt rufsete og hverdagslige utseendet, men det har vært meninga hele tiden å trekke den om nå i våres. Bare jeg fant ut hvilke stoff jeg skulle bruke. Selv om jeg har tettet igjen 53 hull med vatt, så syntes det at det skulle ha vært knapper der. Men jeg måtte male veggene, før den rette fargen kom på plass på sofaen. Og det er absolutt ikke hvit maling på treverket, og beige stoff sånn ellers. Jeg har også et par stoler til, som skal gjennomgå noen forandringer. Jeg må bare få gamle-sofaen på plass først, sånn fargemessig. Har også planer om å trekke om tv-sofaen vår. Den var godt brukt når den kom i hus, med store flekker i setene. Men størrelsen er perfekt hos oss, så jeg skal trekke den om. Å bruke den til sovesofa er håpløst, for den er grusom å sove på når den er trukket ut.Men den har en meget praktisk oppbevaringsdel, derfor får den bli. Kjekt å ha noe å gjøre- Det sies at drømmer får oss videre her i verden. Og det er vell min drøm: Sette i stand gamle møbler. I første om gang til eget bruk, så får vi se hvor drømmene ender. Jeg får min faste "lønn", så jeg er ikke avhengig av fortjeneste, så jeg får se hva som skjer. I mellomtiden tar jeg noen flere kurs i omtrekking av møbler, for å lære mer. Klemz

    SvarSlett
  6. Sa fin og varlig header!

    Tapeten pa garderobedorene er nesten som den vi har i gangen i leiligheten i Edinburgh. Veldig fornoyd er vi!

    lykke til med denne innspurtuken og gratulasjoner til jubilanten!

    klem Mette

    SvarSlett
  7. Åååh, så flott tapet på skyvedørene! :-) Du er så FLINK! Ja, også kællen da! :-)

    Lykke til i sluttspurten på jobben! :-)

    Ha en fin kveld videre, vennen.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  8. Å, dette blir fint! Tapeten er rålekker!
    Kos deg med feiring av mannens runde tall :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Det setter jeg pris på!

    Så flott det blir! En nydelig tapet du har valgt!
    God helg til deg også.
    Klem

    SvarSlett
  10. Utrolig fin tapet!:) Fint det blir:)

    klem

    SvarSlett
  11. Har lignende tapet på soverommet. Er veldig fornøyd med den. Du kommer til like den ja :-)

    SvarSlett