22. mars 2011

You liked it too...

Hei og TUSEN TAKK
for koselige kommentarer  vedrørende
takrosetten i forrige innlegg!!!


Og ILLE MORSOMT syn's jeg det er
å svare på noen spørsmål dere hadde.

Takrosetten fant jeg på Obs.

Den er av isopor og veldig lett å montere.
NB!!! Husk å bruke rett lim.
Vanlig cascolim "spiser" opp isopor'n.
Takk og lov at kællen viste det.



Og prisen: kr 199,-!!! :)

Og det er ikke verst.
Har nemlig sjekka ut nettet,
og der er de mye dyrere.
Og sist men ikke minst, jeg fikk
ordnat fort og gæl'i.

For er det noe jeg hater er
det å måtte vente på ting.



Bildene i detta innlegget har som
dere ser ikke no' med takrosetter å gjøre. ;)

Måtte bare vise dere de herlige
lyseblå polkadott skålene fra
Ib Laursen som jeg vant i

Passer jo perfekt sammen med
de andre "blå" tingene jeg har. ;)
TAKK IGJEN, ANITA!!!

Nå ligger støvsuger'n og venter!!!

PREKÆS!!!

MARIANNE

3 kommentarer:

  1. Nice!!!! Og OBS, ha-ha. Hadde jeg aldri gjettet:DDDD Klemz

    SvarSlett
  2. Wow! På Obs? 199? Det må jeg jaggu si! :-D Da går`e ann lissom!

    Flotte skåler du har vunnet også, heldiggrisen. :-)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Takker for tips ang. Takrosset:) Hadde et innlegg for ei stund siden om hvordan man kan skjule de stygge hullene som etter hvert blir i taket..hm..ved alt for ofte skifting av lamper:)
    Nå tror jeg at jeg har fått løsningen på problemet, ser at denne løsningen med rosett ble lekkert.
    Ønsker deg ei fin helg
    klem Sissel

    SvarSlett