6. april 2010

En design-vinner...

 
er denne tannbørsten fra Jordan. En liten lekkerbisk, ikke sant.
Synes den var så fin at jeg vurderer å kjøpe ett lite lager. ;)

Fant plutselig ut at jeg trengte ny tannbørste i dag. Vet ikke helt hva det skyltes for den gamle var ennå i god skikk, men mest sannsynlig min forestående tannlege time i MORGEN!!! Tennene må jo være skinnende rene når man inntar tannlegestolen, må vite. Så i morgen ligger min NYE tannbørste og  en tube med tannkrem i veska når jeg drar på jobb.

Får håpe jeg slipper lett unna denne gangen også (null hull)!!!

Været idag - GRÅTT-TRIST OG REGN.

Likevel har jeg vært ute på tur med Prinsessen -
for en dag uten "trening" er en dag uten mening.
På slike dager er det ekstra deilig å gå tur
for så å komme hjem og inn i varmen igjen.

Nå meldes det imidlertid om pent vær og
17 grader i helgen, så da kan vi jo håpe.

Ellers har ettermiddagen bestått av hyggelig og
overraskende besøk fra mamma'n og pappa'n min,
og skohandling til lilleprinsen (som jo er ett
kapittel for seg - får aldri bestemt seg).

Nå skal jeg se litt på TV - men det drøyer nok
ikke så lenge før jeg inntar horisontalen.
Litt uvant å stå opp kl. 0600 hver dag igjen.

PREKÆS!!!

KOS FRA MANNE

2 kommentarer:

  1. Så fin tannbørste:) Har en i samme "serien" jeg.Min er rosa med sommerfugler. Vakker vafse frøken du har.Koselig med sånne firbeinte venner.
    Hilsen fra Elin

    SvarSlett
  2. Jaha, kanskje jeg skal la meg påvirkes til og kjøpe nye tannbørster til alle husets innvånere,- inkludert de firbente:DDDDD Det er jo vår, så det er jo litt koselig med litt vårlige tannbørster. klemz

    SvarSlett